
Her insan kendinde hayranlık duyduğu bir bölgesi vardır misal benim saçlarım. Peki siz vücudunuz da en çok nerenizi beğeniyorsunuz?
Not: Kadınları rahatsız edici yorumlar kaldırılacak. Boşuna elinizi yormayın bu yüzden.

Cevaplamaktan çok mavi görüşleri okumaya gelmiştim, hiç beklediğim gibi çıkmadı. Yanlış sitedeyim gibi hissettim yahu 🙄
Dudaklarımı severim ya ben. Şu resimden karizmayı, asaleti çıkar, dudak aynı dudak, çok şirin 😂
Boyumu, fiziğimi beğeniyorum. Bunun yanı sıra yüzümün de güzel olduğunu düşünüyorum. Öz güvenli biriyim kibirli değilim, kendimi seviyorum.. Keyifli günler..
Cevap
47Cevap
Vücudumun yapısı kum saati gibi belim ince :) en çok bunu
Şu fotoğraftaki kız gibi fiziğim var gerçekten ve fiziğimi, saçlarımı, gözlerimi, dudaklarımı... Ben genel olarak kendimi beğeniyorum ya. 😏
Dudaklarım ve gülünce yanaklarımda oluşan çukurcuklar
Burnum hatta bazı kişiler yaptırdın mı falan diyor ama orjinal hali güzel 🤭
Gozlerimi cunku cekikler hafif bile gulumsedigimde yok oluyorlar😅birde omuzlarimi baya genisler cunku
Kendimi pek sevmem görüntü olarak ama eleştiriye açık değilim sormadığım sürece ve sorulmadığı sürece de eleştirmem
Burnum diyeceğim ama estetik zaten geri ye de pek bir şey kalmıyor :D
Kendimi bit bütün olqrwk seviyorum özellikle ama gamzelerim gözlerim ve saçlarımı seviyorum diğerleri ayrı yani
Genel olarak fiziğimi severim ama en'im belim.
Fiziği ve saçlarımı beğeniyorum ben. Canım kendim😀
Sol elimin serçe parmağımdaki tırnağımın ucuna bayılıyorum🔥
Yemyeşil gözlerimi kumral saçlarımı beğeniyom ama diğer taraflarımıda beğeniyorum
Komple...
Gözlerim, dudaklarım, burnum, saçlarım, ellerim, boyum kilom...
Kivircik saçlarımı bi de söylemek istemedigim bi yerimi.
Birden çok var ama ilk aklıma geleni söylersem belimi
Saçımı ve yüz tipimi falan seviyorum ama gıdı ve burun hariç
saçlarım kaşlarım kirpiklerim boyum bacaklarım dudaklarım kalçalarım göğüslerim
Boyumun uzunluğunu ve belimin inceliğini severim. Bir de saç rengimi severim.
Bu tanıma göre insan değilim çünkü öyle bir yerim yok
Burnumu. Gerçi artık herkes yaptırıyor ama benimki Allah vergisi😂
Saçlarımı çok seviyorum. canım saçlarım.. Kestirince bile uzayana kadar dışarı çıkmak ölüm geliyor
Yalnizlastim artık. Kendimi öldürmeyi düşünüyorum. Bıktım bu ara her şeyden
Her yerime bayılıyorum 😄
Bel gamzeme bitiyorum..
😬
İnsanlar benim hiçbirşeyimi beğenmez ama ben yüzümü çok severim. 😊
Gözlerimi ve dudaklarımı 💄💋💋
Kirpik diplerim
Biliyormm
Çok düşündüm... çok düşündüm ulan :))
kimse şuran çok güzel dememiş bana :')
sanırım gözlerimin şekli.. :)
Burnumu guldugumde domata gibi yayvanlasiyo fiziksel olarak beyenilcek bi tarafim yok 65 kilo cop bi adamim ben :)
Vucudumu hepsini çok beğeniyorum 90
60
90 daha ne olsun 🌸
Fizikten her yerimi seviyorum ama en çok diceksen bacaklarım derim :D
Kalın mı
Yüzün ve göz ve dudak ve Gamzemi ve vucudu fizik sağlam
Herkes de kendini beğeniyor maşallah. 😖
Her yerimi seviyorum 🤣özel olarak bir yer yok
göğsüm ve bacaklarım çok güzel geliyor bana
Kollarım ve omuz yapım iyidir. Severim.
Göbeğimi. Çok besili.
Sırt kaslarımı severim.
Beğendiğim bir yerim yok
Tipsizim valla en güzel yerim falan yok.
Belim, gözlerim ve göğüslerim
Gözlerimi VE gamzelerimi
Gözlerim ve sırtımı çok seviyorum ♡
İnce ve kibar mı nasıl bi sırt ben de sırtımı seviyorum
gözlerim
dudaklarım
saçlarım
Gözlerimi çok beğeniyorum
Yüzümü çok beğeniyorum
omuzlarımı ve ellerimi beğeniyorum
Kolum omzum yüzüm vücudum sırtım iyiyim işte olm
Gamzemi seviyorum galiba
Öyle böyle beğendiğim bir yerim yok😄
Kollarım ve omuzlar, trapezler de dahil
Dudak ve kirpiklerimi beğeniyorum.
Göz şeklimi ve rengini beğeniyorum
Göğüs uçlarım 😂
Bacaklarımı beğeniyorum ya ben
Ellerimi uzun ve inceler
Dudaklar ve kalçalar
kalçam ve bacaklarım
Kol kaslarım, omuzlarım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?