• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Güzellik & Bakım

1.80 altı erkeklerin çoğunda neden boy kompleksi var?

_ΛqresiF_
_ΛqresiF_ Takip Et
FenomenMaster Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
711
Yapay Zekaya Sor
1.80 altı erkeklerin çoğunda neden boy kompleksi var?
Bakın "çoğunda" dedim dkd
1.80 altı erkeklerin çoğunda neden boy kompleksi var?
Cevapla
Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
18 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • İzmirdenEmre
    İzmirdenEmre Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 93%
    +1 yıl

    Bunun nedeni çevremizde uzun boylu kızların olması...
    Ben şahsen kızlardan daha uzun, daha güçlü ve daha iri görünmek isterim. Bunun için 5 yıldır spor yapıyorum ve 175 boya 80 kiloya sahibim.
    Halende kilom yetersiz geliyor daha iri olmak daha güçlü olmak ve daha uzun olmak istiyorum..
    Kısa boylu kızların yanında kendimi daha uzun ve güçlü uzun boylu kızların yanında yasa keşke ondan daha da uzun olsam 10 cm daha uzasam diyorum.. ama tabi uzun boylu kızlar candır, çekicidir. Onlara lafım yok. Ben sadece soruya cevaben bu kompleksin neden olduğunu açıklamak istedim.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Özellikle de iliski deneyimine sahip olmayan erkekler, Çevresini baz alarak kıyaslama yapıyorlar..
    Sürekli kadınların yanında 1.80 ustu yapili erkekleri görünce kompleks yapmaması çok zor.. düşünsene zaten ozguveni tam oturmamış, benliği oturmamış..
    Buraya odaklanması gerekirken, bu kusurluluk psikolojisi ona da engel oluyor.. Şimdi bundan dolayı içinde nefret, kin duygusu olan erkeklere haksız diyemezsiniz.. Böyle bir durumda o erkek çok zeki çok merhametli çok kulturlu veya yaratıcı olsa ne olur?

    0
    0 Yorumla
  • Spiderlord
    Spiderlord Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 97%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 497 cevap paylaştı.

    Kızlar sürekli kısa boylu erkekleri itici buluyor, sürekli kısa boylu erkekleri zayıftır onlardan sevgili eş olmaz algısı var onu gectim basketbol mankenlik özel harekat timleri gibi birçok mükemmel meslek uzun boylular için.
    Ve uzun boylu olmak kavgada avantaj.
    Ayrıca uzun boylu olunca daha çok nefes alıyorsun beynine hava daha iyi gidiyor bu yüzden hiçbir şeyi dert etmiyorsun.

    0
    0 Yorumla
  • Ütü-Masası
    Ütü-Masası Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben anne tarafına çekseydim boyum 190 cm civarında olurdu. Dayım falan 195 cm ve onun babası, dedeleri, kuzenler vs. hep uzun boylu insanlar. Kız kuzenler 172-182 cm arası. Baba tarafımsa 180 cm üstünde. Anne tarafı kadar olmasa da uzun sayılırlar. Peki ya ben? 178 cm. Uzayamadım pek dsdfd. Ama takıntım yok sadece genetiğime göre daha uzun olmam gerekirdi. :D

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

20

Cevap

65

Cevap

  • knksen
    knksen Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 92%
    +1 yıl

    Gerçekten var ve şunu fark ettim sürekli genelleme yapıyorlar uzun boylu biriyle ilişkisi olan kızlara yok neden kısa tercih etmiyorsunuz yok neden bizi adam yerine koymuyorsunuz gibi. Hayır ne alakası var sende 175 sen tutup 190 kızla konuşmazsın. (tabi tecih meselesi BAK NE DİYORUM TERCİH MESELESİ) cidden bu kafadan çıkmaları gerek. 😒✌️

    4
    0 Yorumla
  • elifsuuuuuu
    elifsuuuuuu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 98%
    +1 yıl

    Bazı kızlar "180den kIsA eRkEkTe kEnDiNe ErKeK dEmEsİn" tarzı şeyler söyledikleri için erkeklerde komplekse giriyor. Ve bunu söyleyen kızlar 1.50 boyunda. Boy her şey değildir

    8
    0 Yorumla
  • hhhisss
    hhhisss Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    kızlar genel olarak uzun olsun 180 üzeri olsun dediği için hepsinin boy kompleksi var
    erkeklerde güzel olsun dedikleri için bütün kızların güzellik takıntısı var

    9
    1 Yorumla
    • Mario45
      Mario45
      +1 yıl

      2 cümlede bu kadar güzel açıklanamazdı

      Yorumla
  • çikolataçikilop
    çikolataçikilop Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    evet ya bir ara 180 altı erkekler basmıştı burayı
    bu kızların neden boy takıntısı var iye soru soruyorlardı ikide bir manyaklar ksdklfmsdf

    2
    0 Yorumla
  • PiLLy_BheBek
    PiLLy_BheBek Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 83%
    +1 yıl

    Türk kadının topuklu sevdası yüzünden olabilir. 1.60 boyumuzla bir anda 1.75 oluveriyoruz
    Endişeleniyorlar))

    2
    0 Yorumla
  • FelFire
    FelFire Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 99%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 384 cevap paylaştı.

    Ben 180im. Ablam 170. Disari cikardik eskiden.

    Kapidan ciktigimiz anda boy farkimiz terse islerdi. O danacik bir anda 180 185 olurdu. Ben cucuk gibi kalirdim.

    Bundan olabilir 🙄

    Topugunu kirdirtmayin ama simdi 🙄

    0
    0 Yorumla
  • Pesimizm
    Pesimizm Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 55%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Çok 190 arkadaşım oldu fakat karakterleri yoktu. Maalesef her şey boy ile olmuyor. Bir kişi ilk olarak karakteriyle yargılanmalı boyuyla değil. Boya takılı kalanlar da zaten takıntılı insanlardır. Olgun bir birey böyle bir şeyi kafaya takmaz.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Kızlar yüzünden ezikliyorlar adamları. Yok boyun keşke 1.80 olsa, yok az daha uzun olsaydın, çok kısa kalmıştın. Bu kızlar kafayı yemiş. Sizi seven birini bulmuşsunuz hâlâ boya laf ediyorsunuz ya ne diyeyim...

    4
    0 Yorumla
  • KimimBen48
    KimimBen48 Takip Et
    Bilge Yaş: 42 , eic 98%
    +1 yıl

    171 im bende boy kompleksi yok.
    boy kompleksi bana göre kendisi 150 olup 180-190 sevgili arayanda var :D

    1
    0 Yorumla
  • Helberi
    Helberi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 88%
    +1 yıl

    Boyum 1.86 bende de boy kompleksi var yoldan geçenlerden neredeyse hepsinden uzunum tek tek uzun geçiyor yanımdan ama ben hala kendimi eskisi gibi bodur hissediyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Cevobey
    Cevobey Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 86%
    +1 yıl

    Çünkğ kızlar bu konuda işi sağır sultana bile duyurdu. Uzun erkek uzun erkek diye diye ülke ortalamasını bile değersiz gördünüz nerdeyse. Ama ülkemizin ortalaması ortada.

    0
    0 Yorumla
  • SHEKAU
    SHEKAU Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Bunu komplex yapan daha ergendir. Zira, 1.50'lik kezoların en az 1.80 hayalini kaale alacak kadar da ahmaktır. Evet kadınlar uzun olsun tipsiz olsun kafasında ama bu komplex yapılacak değil.

    1
    0 Yorumla
  • TheCeketli
    TheCeketli Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 97%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    1.80 yine rahat ta 1.70 ve altı olanların çoğu takıyor.
    Bu bana kalırsa kadınlardan kaynaklanıyor. 1.55 kız bile kısa görüp 1.85 altı erkeklere bakmazsa olacağı bu

    1
    0 Yorumla
  • biradetmehmet
    biradetmehmet Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 31%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 2b cevap paylaştı.

    Kızlar uzun erkek istiyor diye yoksa erkeklerin umrunda olmaz

    2
    0 Yorumla
  • Selamşişkolar
    Selamşişkolar Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Bence kadınlarda daha çok oluyo bu kompleks durumu mesela ben hep diyorum
    Neden benim boyum 1.66 yerine 1.70 değil
    Sinirim bozuluyor 😏

    1
    1 Yorumla
    • isimsizüye045
      isimsizüye045
      +1 yıl

      keşke boyum 166 olsa:'(

      Yorumla
  • ωιтcнєя
    ωιтcнєя Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 100%
    +1 yıl

    Buradaki soru başlıklarının çoğu böyle. Bu sorunun cevabını bende merak ediyorum.

    1
    0 Yorumla
  • darksafir
    darksafir Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    1 70 benim için en ideal boy sanırım 1 80 falanım. Öyle bana yakın olsun ve topuklu giyince en fazla benle aynı olsun tam istediğim bu.

    0
    0 Yorumla
  • onur26vw
    onur26vw Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 93%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 426 cevap paylaştı.

    Boy kompleksim neredeyse yok denecek kadar az. 1,73 boyum var. Sevdiğimin boyunun en az 1,60, en fazla 1,73 olmasını isterdim.

    0
    0 Yorumla
  • Aphell123
    Aphell123 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 88%
    +1 yıl

    1.96 yıl da noldu olum 1.65 lik Birinden ne farkim var Bi benmi fark göremiyorum hiçbir artisini görmedim şu ana denk

    0
    0 Yorumla
  • konuşanvakvak
    konuşanvakvak Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 95%
    +1 yıl

    1.78 boyundayım boy kompleksim yok. Bazı kızlar kısasın (onları beğenmediğim için) kankağğğ diyor. Allah gözünüzü doyursun bebeğim diyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ben 174 civarıyım bir kız olarak idealim belki ama 180 190 da erkek de olsa aşırısı çok itici duruyor tabiki 170 160 dan da bahsetmiyorum da ( erkek için) tutupta 179 178 im diye ağlıyorsa saçmalamıyordur.

    0
    7 Yorumla
    • İzmirdenEmre
      İzmirdenEmre
      +1 yıl

      Benim boyum 175 civarı 😊 şimdi bende boy kompleksi olmasın mı? Sizin gibi alımlı boylu poslu kızları görünce kendimi kötü hissetmeden duramıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @İzmirdenEmre Allah vergisi birde düşünsene 160 oldğunu ozaman intihar mı edecektiniz?

      Yorumla
    • İzmirdenEmre
      İzmirdenEmre
      +1 yıl

      Haklısın. Halimize sukretmemiz lazım. Peki bişey sorcam sen kız olarak 175 lik erkeğe bakarmiydin? Seninle aynı boyda? Yoksa kendinden illede uzun mu isterdin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @İzmirdenEmre Ben kalbinin güzelliğine bakardım sonra tipi boyu :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ayrıca illaki uzun olmasına gerek yok neden aynı boyda olsak nolur ki :)

      Yorumla
    • İzmirdenEmre
      İzmirdenEmre
      +1 yıl

      Aslında bir kaç kişide farkettim de siz uzun boylu kızlar erkekde okadar çok boya takmiyorsunuz. Aynı biyda olsak olur ya da benden kısa olsanda olur diyorsunuz ama bu kısa boylu kızlar, onlar genelde uzun isteriz diye tutturuyorlar 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @İzmirdenEmre Yani nasip kısmet bu işler büyükde konuşmak istemem fakat galiba benden kısa da olmasını istemem ama aynı olsak birşey olmaz herhalde ondan bahsettim. Neticede benden kısa ben birde topuklu giyince annesi falan olurum galiba :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    1.74 boyundayım, Komandoyum, Suriye, Irak ve Azerbaycan da bulundum. Kendimi gayet yeterli buluyorum. Eksiğim yok fazlam var. 2 metre adamı yere rahatlıkla sererim. Kendime her konuda güvenim sonsuz.

    0
    0 Yorumla
  • Kvothe96
    Kvothe96 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 39%
    +1 yıl

    1.75 im boy kompleksim yok allahtan :D hem büyüklerimiz önemli olan boyu değil demiş..

    0
    0 Yorumla
  • uye656332
    uye656332 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 36%
    +1 yıl

    Soruyu gördükten sonra 1.92 oldgumu hatırlayan ben😎😎

    0
    2 Yorumla
    • ZynpEylül
      ZynpEylül
      +1 yıl

      Otobüste rahat edebiliyor musunuz?

      Yorumla
    • uye656332
      uye656332
      +1 yıl

      Eh ufak tefek problemler çıkabilio ama genelde sorun olmuyor yani😌

      Yorumla
  • muratby
    muratby Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 34%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Fotodaki kiz eski sevgilime benziyor aglayasim geldi😀

    0
    0 Yorumla
  • PetroSexual
    PetroSexual Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 97%
    +1 yıl

    Çoğu kız uzun boylu sevdiği için o erkekler kendilerini eksik hissediyor, dimi kız @NalinnNurr :D

    0
    1 Yorumla
    • NalinnNurr
      NalinnNurr
      +1 yıl

      Ahahaha evet uzun boylu seven ben

      Yorumla
  • semxsem
    semxsem Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 97%
    +1 yıl

    175 boy ile 40 sene hiç bir kompleksim olmadan gül gibi yaşadım
    Böyle bir boy krizimi varmış😮

    0
    0 Yorumla
  • _Jante_
    _Jante_ Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    Kızlar yüzünden. Uzun boylu erkek sevdasını her mecrada dile getirmelerinden dolayı.

    0
    0 Yorumla
  • Ayakaltındakierkek
    Ayakaltındakierkek Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45 , eic 97%
    +1 yıl

    Boy mu hiç önemli bir şey değil önemli olan fikirler ve düşünceler. Sevdiğinle ise duygudaş olabilme

    0
    0 Yorumla
  • superpsikolog
    superpsikolog Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 53%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Benim o durumda arkadaşlarım var ve hiç bu kompleksi görmedim onlarda.

    0
    0 Yorumla
  • Acid_Qeenn
    Acid_Qeenn Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 89%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 397 cevap paylaştı.

    Bana göre daha çok kadınlarda oluyo boy kompleksi...

    0
    0 Yorumla
  • ÇARESIZveUMUTLU
    ÇARESIZveUMUTLU Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 85%
    +1 yıl

    175 birisiyle yanyana durduğumuzda aramızda pek fark göze batmıyor aslında

    0
    0 Yorumla
  • Saddov
    Saddov Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    O boyi 177 176 falan yapsan ya 😂 Herkes olmayanı istiyorsa ondan olabilir.

    0
    0 Yorumla
  • LBBKS
    LBBKS Takip Et
    Xper 7 Yaş: 48 , eic 96%
    +1 yıl

    Bu konuda kızların belli bir kısmında takıntı var desen daha doğru olacak

    0
    0 Yorumla
  • laviniaa_00
    laviniaa_00 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Bence saçma bende bir kız olarak 1.70im yanımdaki partner 1.75 ve üzeri olması yeterli

    0
    0 Yorumla
  • MUAY7578
    MUAY7578 Takip Et
    Guru Yaş: 53
    +1 yıl

    Boya ilişkin kendinizi yadırgayabilirsiniz fakat karşı tarafı eleştirmeyiniz.

    0
    0 Yorumla
  • berk57
    berk57 Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 310 cevap paylaştı.

    çünkü kadınlar uzun boylu erkeklere daha çok ilgi duyuyor

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    siz kızların sayesinde 1.80 altı çekici degik goze hoş gelmiyor deyince biz erkeklerde bu durum kompleks oluyor istemesek bile

    0
    0 Yorumla
  • PromisedLand
    PromisedLand Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl

    Hayatında yakın mesafeden 1.80 erkek gördün mü acaba 😂

    0
    7 Yorumla
    • _ΛqresiF_
      _ΛqresiF_
      +1 yıl

      1.80 den fazlasını gördüm :))

      Yorumla
    • PromisedLand
      PromisedLand
      +1 yıl

      Noktanın doğru yerde olduğundan emin misin 😂

      Yorumla
    • _ΛqresiF_
      _ΛqresiF_
      +1 yıl

      Ya çen eçpiyi mi yaptın agubugu
      1.80 altı olabilir misin acaba? dösldösl

      Yorumla
    • PromisedLand
      PromisedLand
      +1 yıl

      Önemli olan...

      Yorumla
    • PromisedLand
      PromisedLand
      +1 yıl

      Senin boyun 😂

      Yorumla
    • _ΛqresiF_
      _ΛqresiF_
      +1 yıl

      Evet kesinlikle öylesin shdk

      Yorumla
    • PromisedLand
      PromisedLand
      +1 yıl

      78.50:)

      Yorumla
  • itachininkargası
    itachininkargası Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Bizim kızların çoğu 1.80 altı erkek mi olur diye ortada gezdiği için olabilir. Yıllarca yurtdışında yaşadım bizim millet kadar boya takan görmedim

    1
    0 Yorumla
  • persordinary
    persordinary Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 23
    +1 yıl

    En iyi erkek boyu 1.83 tür😂

    0
    0 Yorumla
  • Coiffeur34
    Coiffeur34 Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 35
    +1 yıl

    Gereksiz komplekse giriyorlar.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    168 im ve bu durumu aşırı seviyorum. Asla kompleks yamadım :)

    0
    0 Yorumla
  • Gökhan_1988
    Gökhan_1988 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    Ben 1.78 olarak bu komplesi hiç yaşamadim ve düşüncem Türk kadın boyu ortalamasını göz önünde bulundurursak 1.65 ve 1.70 erkek boyuda gayet normal.

    1
    0 Yorumla
  • C0skunn
    C0skunn Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    En düşük iddia oranı gibi boyu olan kızların şu boy muhabbetide hiç çekilmiyor

    0
    0 Yorumla
  • YağızDemirören35
    YağızDemirören35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Benim için 1.60 da olsa yeter, ben 1.92 yım, namusum olan kadinin boyu önemli değil, artık geri kafalı değilim

    0
    0 Yorumla
  • kero98
    kero98 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27
    +1 yıl

    1.85im şimdiye kadar hiçbir faydasını görmedim boy muhabbeti boştur ama sevgilimin 1.70 üstü olmasını isterim orası ayrı:d

    0
    0 Yorumla
  • damnparanoia
    damnparanoia Takip Et
    Xper 5 Yaş: 109
    +1 yıl

    Bence 1.72 ve üstü normal ve iyi ama nedense boy takıntısı olan çok insan var galiba çevreden kaynaklı.

    0
    0 Yorumla
  • skorzeny
    skorzeny Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    Benim boyum 188. Sevdiğimim boyi 172-173 olsun topuklu ayakkabıyla bana yetişebilsin.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kızlar yüzünden 1.50 Boyla 2 metre adam arıyorlar 🤣

    0
    0 Yorumla
  • everkeğii
    everkeğii Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 36%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Çünkü erkeklerden uzun boylu olması bekleniyor

    1
    0 Yorumla
  • sevimliihatun
    sevimliihatun Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Bende 1.85im aşırı kötü hissediyorum 🤦‍♀️

    2
    11 Yorumla
    • hafif_meraklı
      hafif_meraklı
      +1 yıl

      Nee ohaa 185 mii 😅 benden uzunsun

      Yorumla
    • hafif_meraklı
      hafif_meraklı
      +1 yıl

      Kilon kaç? Spor falan yapıyor musun?

      Yorumla
    • sevimliihatun
      sevimliihatun
      +1 yıl

      68 kiloydum en son yüzücüyüm

      Yorumla
    • sevimliihatun
      sevimliihatun
      +1 yıl

      Ben genelde olarak çevremdeki çoğu kişiden uzunun zaten alıştım 😂😂😂😂

      Yorumla
    • hafif_meraklı
      hafif_meraklı
      +1 yıl

      Ohaa ciddi misin

      Yorumla
    • hafif_meraklı
      hafif_meraklı
      +1 yıl

      Bişey diyim mi ben senden tam 18 kilo zayıfım

      Yorumla
    • sevimliihatun
      sevimliihatun
      +1 yıl

      Hahaah ama bak kilom bana yetmiyor zayıf kalıyorum

      Yorumla
    • sevimliihatun
      sevimliihatun
      +1 yıl

      Göbeğim falan yok yani

      Yorumla
    • hafif_meraklı
      hafif_meraklı
      +1 yıl

      Benim boyum 180

      Yorumla
    • hafif_meraklı
      hafif_meraklı
      +1 yıl

      Oha ya sen baya fitsin o zaman

      Yorumla
    • sevimliihatun
      sevimliihatun
      +1 yıl

      Sanırım

      Yorumla
  • guruke
    guruke Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Boş yapıyorlar, sinir oluyorum boy sorularına.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    en iyi erkek boyu 1.78dir😎 ya da 175 de olur

    2
    1 Yorumla
    • EfnanYıldırım
      EfnanYıldırım
      +1 yıl

      benim boyumu söyledin helal olsun

      Yorumla
  • YalvarBarışalım
    YalvarBarışalım Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 97%
    +1 yıl

    Bilmiyomki ya napsam gecmiyor boy kompleksim

    0
    0 Yorumla
  • Im_SlimShady
    Im_SlimShady Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    178 im kafa rahat.😂Ne cüce ne deve.

    0
    0 Yorumla
  • darknessfalls
    darknessfalls Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    1,40 ım boy kompleksim yok

    0
    0 Yorumla
  • uomoitaliano
    uomoitaliano Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 61%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Bende de var ama bir sorun var

    0
    0 Yorumla
  • dark_night_judge
    dark_night_judge Takip Et
    Yoda Yaş: 105 , eic 87%
    +1 yıl

    Kadınlarda daha çok bu kompleks.

    0
    0 Yorumla
  • alarachan
    alarachan Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 306 cevap paylaştı.

    Bilmiyorum oysaki hobbit de çok seksi

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (25)
Devamını Gör(70)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > 1.80 altı erkeklerin çoğunda neden boy kompleksi var?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkekte 1.70 boy normal mi? 5 cevap verildi
Erkekte 1.96 boy desen ne dusunursunuz 14 cevap verildi
1.80 boy erkekte kisa midir? 20 cevap verildi
Erkekte 1.65 boy normal değil mi? 10 cevap verildi
Neden bütün erkekler 1.68 ile 1.74 arası değil? 21 cevap verildi
Erkeklerin geneli neden hep 1.81? 32 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kolay ağlayabilenlerden misiniz yoksa duygularını tutanlardan mısınız?
  • Türk sinemasının büyük usta oyuncusu Kadir Inanır'ı kaybettik. Onun hangi karakteri sizde unutulmaz bir iz bıraktı?
  • Gününüz aydın olsun. nasılsınız. Ben iyim şimdiden diyimmm. Herkese iyi dileklerimi sunarım 🙋‍♀️🌸🤍☀️?
  • Evinin manzarası güzel mi?
  • En son hangi saç rengini deneyimlediniz?
  • Arkadaşlar ilgi dairesi nerede?
  • Sivas'ta 50 TL'lik lahmacun sattığı için şikayet edildi! Sizce 50 TL'ye güzel lahmacun olur mu?
  • Makyaj yapma süreniz ortalama ne kadar?
  • İlk buluşmanın evde olması uygun mudur?
  • Birisinin sizden vazgeçtiğini nasıl anlarsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨