Hayır, insanlar bir ilişkiye başlamadan önce kendilerine belli başlı sorular sormalı. Bu kişi hastalandığında yanında olabilir miyim? Bu kişi çok kilo aldığın da ya da zayıfladığın da sevgimden bir şey eksilir mi? Saçları döküldüğünde de beğenir miyim onu? Ani ruh değişimlerinin üstesinden gelebilir miyim? Onunla her türlü zorluğa göğüs gerebilir miyim? Kısacası onu her haliyle, sadece o olduğu için sevebilir miyim? Bunlara yanıt evetse, ne kilosu umurunda olur, ne de fiziki herhangi bir değişime uğraması. Gerçek anlamda bir sevgi varsa ilişkide her türlü şeyin üstesinden gelinebilir el ele verildiği sürece. Bu o kişinin sağlığını tehdit edecek boyuttaysa tabii ki müdahale edilir ya da çözüm aranır fakat ufak tefek kilo alıp vermeler hepimize yaşam boyuca olacak şeyler…
Zamanında sevgilin çok kilo almıştı 4 yıl boyunca kilo almaya devam etti hastalığı vardı baya ciddi yanında oldum sadece neden kilo aldın neden saldin demedim dememde aksine bende bilerek onla kilo almıştım ailesi beni bilmediği için evine hiç gidemedim ama hasta yatarken görüntülü konuşabildim ona hiç üzüldüğümu belli etmedim etmem de çünkü moral lazımdı
Şimdi anlıyorum şunu biliyorum öncelikle haddimi sonrasi ise benim onu bu sevgim az bile çünkü kendisi sevdirdi ben böyle kimseyi sevemezdim güzel olan ne varsa onun sayesinde diyorum
Bu arada sizin görüşünüz de çok uzun ve bizde aynısını yaşadığımiz için yazmadan geçmek istemedim elinize sağlık yüreğinize sağlık
Teşekkür ederim, herkes böyle düşünse bir şeyler daha farklı olabilirdi. Hepimizin başına bir şeyler gelebilir, sonuç olarak hayat bu ve ne olduğu hiç belli olmuyor…
Fiziğine değil genellikle farklı kişisel özelliklerine göre hayatıma birini sokarım. Sorumluluk sahibi mi, ahlaklı mı, sadık olabilecek biri mi, çalışkan mı vs. Fiziğinde hoşuma girmeyen bişey varsa ve bu beni çok rahatsız ediyorsa zaten soğurum veya hiç yaklaşmam baştan. Elinde olan değiştirebileceği bişeyse söylerim nazikçe ama değiştirmesi zor olan bişey ise konuyu açmam
Onu ilk gördüğüm hali ile sevmişimdir. Dolayısıyla kilo alırsa sağlığı için baş edilmez bir hale gelirse onun iyiliği icin onu çabalamaya teşvik ederim. Fizik değişebilen bir yapıdır. Ama insan kalbi bir kere kırılınca eskisi gibi olmaz.
Kesinlikle söylerdim. Keza onunda bana söylemesi gerekiyor. İlişki dediğiniz şey iletişimden doğan bir durumdur. Ben onda rahatsız olduğum şeyleri söyleyeceğim ki - o da bana söyleyecek - ilişki uzun ömürlü olsun. Yoksa bu bir ilişki değil zorundalık olur.
@Birsarıpapatya fizik derken kast edilen ne? Bazısının burnu büyük olur birinin kaşı kalın olur öbürünün memesi büyük olur. Hepsini bir arada bulmak zor. Hem iri memeli hem sarışın istersen bulamazsın.
Söyliyeceğin üslubu dilden dökerken nazik ve mimiklerle biraz da güldürürsen gerekirse bende seninle aynı olurum demek motive eder ve biraz düşündükten sonra tamam der heralde bu dadece benim bi görüşüm karar senin
Sevgilimin fiziği güzel ama bir dönem aşırı kilo aldı sağlık sorunu vardı 4 yıl boyunca kilo aldı ama hiç sevgim azalmadı aksine bende kilo aldım o dönem bilerek sonra benden hızlı zayıfladı ben hâlâ uğraşıyorum kilo vermeye 😃
Görüp beğenip çıkmaya başladıktan sonra fiziğini salan bir sevgiliye öneride ve elestiride bulunulabilir bence, yeterki saygı çerçevesinde olsun herşey