Yarım saattir ağlıyorum. Benim parmaklarım uzun ve az tombik. Bana böyle dedi neye uğradığımı şaşırdım. Kahvaltıdaydık kalktım eve geldim. Aramadı bile şimdi mesaj atmış şaka da şaka sen gül diye demiş. Ne yapacağım ben?
Sevgilim parmakların dolma gibi çek gözümün önünden dedi. Güzel kızların parmakları ince mi?
Merhabalar. Gerçekten çok kırıcı konuşmuş. Yüz güzelliği tamamda neyse ama el güzelliğinede önem vermek nedir ya. Ben tamamen güzelliğe veya yakışıklılığa önem verilmesine karşıyım. El güzelliğine ve şekline önem veren birisinide ilk kez duydum. Sanırım sevgilinin el fetişi bile olabilir. Bu yüzden senin ellerine parmaklarına bile dikkatlice bakmış ve beğenemeyince böyle söylemiş. Üstelik söyleme şeklide gerçekten çok kötü. Beğenmiyordunsa neden ilişkiye başladın derler insana. Önceden beğenip başlamışsın ve sonradan ufak şeylerde kusur aramak çok saçmadır. Sevgiline onun çok kırıcı olduğunu söyle ve el fetişi olan biriyle beraber olmayıcığını söyleyince kabalığını ve dengesizliğini anlayacaktır. Üstelik güzel kızların eli incedir veya ince elli kızlar güzeldir diye birşey yoktur. Bu tamamen yanlış bir kavramdır. El güzelliği o kadarda önemli değildir.