Bella'nın gözleri badem göz. Hafif iri ve çekik. Gayet iyi görünüyor, herkes badem göz estetiği yaptırıyor zaten. Neslihanın göz şeklini bilmiyorum ama öyle aşırı küçük de değil.
Fahriye'nin gözleri orta. Hande'nin ki önceden iriydi. Badem göz estetiği yaptırdı diye biliyorum o yüzden hafif küçüldü eski haline göre, ama hâlâ iri bence sadece eskiye oranla biraz daha çekik duruyor.
Bence bu isimler arasında en güzel göz Bella'nınki. Renk olarak çok beğeniyorum. Hande ve Fahriye arasından Handenin gözleri daha güzel. Kendall'ın gözlerini ben de beğeniyorum.
Bence de Handeninki daha güzel. Bellanın göz rengi harika ama bana Kendall ve Handenin gözleri daha güzel geliyor daha iri olduğu için. Ama bellanın da güzel evet. Hande Erçel ve Fahriye Evcen en beğendiğim Türk ünlüler. Handenin gözlerini falan Fahriye’nin de yüz hatlarını çok beğeniyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
normal bir göz yapısı var, ama göz altı yapısı bazen gözlerini küçük gösteriyor
Hani gözleri nerde 😅😅
İri de değil ama küçük de değil. Normal
Ama küçük duruyor gigi hadid’in bella hadid’in gozleri gibi
Bella'nın gözleri badem göz. Hafif iri ve çekik. Gayet iyi görünüyor, herkes badem göz estetiği yaptırıyor zaten. Neslihanın göz şeklini bilmiyorum ama öyle aşırı küçük de değil.
Bellanın mı hafif iri 😂 bellanın göz şekli öyle ama göz boyutu küçücük
Peki ya Hande Erçel ve Fahriye evcenin gözleri büyük mü küçük mü orta mı sence
Yani bellanın göz şekli badem evet ama boyutu küçük demek istedim
Fahriye'nin gözleri orta. Hande'nin ki önceden iriydi. Badem göz estetiği yaptırdı diye biliyorum o yüzden hafif küçüldü eski haline göre, ama hâlâ iri bence sadece eskiye oranla biraz daha çekik duruyor.
evet ben de farkettim hangisinin gözleri daha güzel sence?
Kendall Jenner’ın gözleri de çok güzel ya
Bence bu isimler arasında en güzel göz Bella'nınki. Renk olarak çok beğeniyorum. Hande ve Fahriye arasından Handenin gözleri daha güzel. Kendall'ın gözlerini ben de beğeniyorum.
Bence de Handeninki daha güzel. Bellanın göz rengi harika ama bana Kendall ve Handenin gözleri daha güzel geliyor daha iri olduğu için. Ama bellanın da güzel evet. Hande Erçel ve Fahriye Evcen en beğendiğim Türk ünlüler. Handenin gözlerini falan Fahriye’nin de yüz hatlarını çok beğeniyorum
Ben de Hande ve Fahriye'yi çok beğeniyorum
Patlak
Değil
Küçücük duruyor Gigi Hadid’in gözleri gibi
Fotoda öyle çıkmış
Evet fotoğrafta gözlerini kıstığı için öyle görünüyor.
normal