Bu yüz usturalarını gördüm, aranızda kullanan var mı? Yüzü tahriş ediyor mu? Veya tüyler tekrar çıktığı zaman bir sorun yaratıyor mu? Sivilce yapma, batık oluşma, morarma gibi
Bende bahsettiklerinin hiçbiri olmadı. O kadar rahat ve kullanışlı ki iki kere denedim ikisinde de tüylerim aynı incelikte fakat biraz biçimsiz çıktı. Kötü olur diye cesaret edemedim devam etmeye o yüzden sadece zor zamanlarda kullanacağım.
bende ustura kullanıyorum gayet kullanışlı ağda ve ip kullanamıyorum ağda zaten yüzü mahvediyor sivilcelerim olduğu ve hassas cildim olduğu için alerji yapıyor
0
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Peki tüyler tekrar geri çıkarken yüzünde kaşıntı yapıyor mu? Jilette öyle oluyor genelde bacaklarımı falan aldığımda inanılmaz derecede bir kaşıntı oluyor, yüzde de böyle mi
jiletle ustura farklıdır sen kadınsın ve hormonal bı sıkıntın olmadığı sürece kesinlikle tüylerin erkek tipi çıkmaz yaratılış olarak erkeklerden farklıyız zaten bunu arastirabilir videolar izleyebilirsin gennellikle bunlardan kullananlar bahseder
Yahu abi ne alakası var başkalarına güzel gözükmekle Ben kendi kendimi iyi hissetmek istiyorum Aylarca evdeyiz pandemidir odur budur dışarı bile çıkamıyoruz ama bakımımızı yine yapıyoruz Neden peki Çünkü kendimiz için Kimse için makyaj yaptığımız giyindiğimiz süslendiğimiz yok siz de bi şunu anlamadınız gitti