Kullanan Kadın erkek farketmez bana ürün önerebilirmi ve nasıl kullanacağımı anlatabilirmi Ruj oje ve göze sürünen şey haricini kullansam sanırım sorun olmaz inceden makyaj işine girmek istiyorum yanında yüz maskesi falanda kullanırım önerilerinize açığım
Merhabalar. Benim en çok kullandığım hatta tüm ürünlerimin onlardan olduğu 2 marka var. Huda beauty ve faberlic markası. Her iki markada gerçekten en kalitelisi ve iyisidir. Bu aralar en çok faberlic kullanıyorum ama. Çok memnun kaldığım 2 markada istediğim gibi kaliteli ürünler buluyorum. Fakat huda beauty biraz pahalıdır. Yani baya kaliteli olduğu için fiyat konusunda her zaman sınırı aşarlar. Bu yüzden sana faberlic öneririm. Sana göre hangisi uygunsa onu al kullan derim.