Evet çekici Ama ben önce burnumu ve bişektomi yaptırayımda😂 Benimde küçükken çekikti hatta bana o zamanlar çinli mi japon mu ne tam hatırlamıyorum ama sonra yüzüm oturdu iyice belli bir yaşa kadar değişiyor
Eskiden iri gözlü kadınları daha çekici bulurdum. Ama şimdi kişinin gözlerinden ziyade nasıl baktığı önemli geliyor. Keskin bakış ve güler yüz yapamadıktan sonra önemi yok.
Çekik Gözü sadece erkekler de çekici buluyorum, kadınlar da tercihim iri göz
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
benim gözümede cekik diyorlar ama ben hicbir zaman kendimi cekik olarak gormedim disardakiler öyle diyor ben aynaya bakıyorum cekiklik göremiyorum alışkanlık herhalde bana normal göz geliyor
Ben nedense çekik gözlü hafif şaşı gözüküyor ya offf acayip düşüyorum çekik oldukları içinmi Öyle gözüküyor bilmiyorum acayip güzel öyle bir kız varda lütfen yazsın 😂
Tabii ki öyledir ama herkese her göz şekli olmuyor. Ben de çekik gözlüyüm ve çok çok seviyorum.😂 Tabii bu badem gözün kötü olduğunun göstergesi değil ve her yüz şekline yakışan göz biçimi var 🥰