Kadınlar kendilerini iyi hissetmek için az bile olsa makyaj yapıyor.
Makyaj malzemesine aylık ne kadar para harcıyorsunuz?

#gadasından sevgilerle 🤗
Makyaj malzemesine aylık ne kadar para harcıyorsunuz?


Aylık makyaj malzemesi almıyorum. Yani her ay almıyorum daha uzun gidiyor
Çok pahalı olsun ve illa marka gibi takintilarim yok
Uygun fiyattakileri tercih ediyorum.




Corona geldi geleli stokları tüketiyorum. Sadece çok sevdiğim ürünler bitince onları alıyorum. 🙂
Cevap
3Cevap
ise giderkende yapmazdim. Evde zaten yapmiyorum . yapsamda bir maskara bir bb krem bir kere aliyorum bayagi gidiyor
Çok sık yapmadığım için uzunca süre gidiyor yani yıllık harcama yapıyorum oda 500 civarı olur toplam.
0₺ en son iki sene önce aldım hala bitmediler bitecek gibi de durmuyorlar :D
Kullan az yaz geldi evde dursun diye mi aldın 🤗
Hafif makyaj seviyorum doğal gibi durması tercihim o yüzden ne kadar kullansam da azalmıyor neredeyse 😄
0 lira çünkü makyaj yapmıyorum.Çok özel zamanlarda da kız kardeşimden kullanıyorum.
Eskiden aylık rimelim biterdi bir tek onu alırdım makyaj malzemesi olarak. Artık o da bitmiyor.
0. ojelerim disinda hic makyaj malzemelerim yoktur.
Bu aralar harcamıyorum
0 TL özel günler dışında makyaj yapmıyorum.
Üç ayda bir 150 tl harcarım kişisel bakım hariç
sıfır.
artık kıyafete harcıyorum
harcamıyorum :D
Harcamıyorum
0 tl
200 harciyorum.
sıfır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar