Vücutta oluşan kararmalardan şikayetçi misiniz? Çözümünüz var mı?

Merhaba arkadaşlar, birçoğumuzun vücudunda sonradan ya da genetik olarak bölgesel kararmalar mevcut.

Bikini bölgesi, koltuk altı, ağız kenarları, dirsekler, dizler, el ve ayak parmaklarının eklemleri...

Çok kötü durduğunu söyleyenler de var, kendi halinden memnun olanlar da.

Peki sizler de bu durumdan şikayetçi misiniz?
Yoksa doğal, olağan olduğunu düşünenlerden mi?
Ya da bu duruma çare bulanlar var mı?

Patates, limon, karbonat, renk açıcı krem gibi ürünlerin renk açmaya yaradığını söylüyorlar. Deneyen var mı?
Vücutta oluşan kararmalardan şikayetçi misiniz? Çözümünüz var mı?
Vücutta oluşan kararmalardan şikayetçi misiniz? Çözümünüz var mı?
Cevapla