Merhaba arkadaşlar, birçoğumuzun vücudunda sonradan ya da genetik olarak bölgesel kararmalar mevcut.
Bikini bölgesi, koltuk altı, ağız kenarları, dirsekler, dizler, el ve ayak parmaklarının eklemleri...
Çok kötü durduğunu söyleyenler de var, kendi halinden memnun olanlar da.
Peki sizler de bu durumdan şikayetçi misiniz?
Yoksa doğal, olağan olduğunu düşünenlerden mi?
Ya da bu duruma çare bulanlar var mı?
Patates, limon, karbonat, renk açıcı krem gibi ürünlerin renk açmaya yaradığını söylüyorlar. Deneyen var mı?
Bikini bölgesi, koltuk altı, ağız kenarları, dirsekler, dizler, el ve ayak parmaklarının eklemleri...
Çok kötü durduğunu söyleyenler de var, kendi halinden memnun olanlar da.
Peki sizler de bu durumdan şikayetçi misiniz?
Yoksa doğal, olağan olduğunu düşünenlerden mi?
Ya da bu duruma çare bulanlar var mı?
Patates, limon, karbonat, renk açıcı krem gibi ürünlerin renk açmaya yaradığını söylüyorlar. Deneyen var mı?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar