Bıyık alınmasına kötü bakan ve bıyıklarını almayan kadın hakkında ne düşünürdünüz?

Olmayacak bir durum değildir. Hatta Azerbaycanın bir çok şehirlerinde kızlar bıyığını almaz. Hem kötü olarak görürler hemde evlenince alırlar... Yobaz düşünce elbette. Peki sizin partneriniz bıyıklarını evlendiği gün alacağını söylese? Ben bakımsızlığın en kötüsü diyorum..
Bıyık alınmasına kötü bakan ve bıyıklarını almayan kadın hakkında ne düşünürdünüz?
Bıyık alınmasına kötü bakan ve bıyıklarını almayan kadın hakkında ne düşünürdünüz?
Cevapla