Sevgilim karantina boyunca tüylerini almadığını söyledi. Normal mi?

Nasıl olsa evdeyiz ya o yüzden almadım dedi, sonuçta bu kişisel bakım değil mi ben mi yanlış düşünüyorum?
Sevgilim karantina boyunca tüylerini almadığını söyledi. Normal mi?
Cevapla