7 seans lazer epilasyona gittim ama hiç sonuç alamadım bende mi sorun var?

23 yaşındayım hastanede lazer yaptırıyorum çok araştırıp gittim cihaz filan gayet iyi ama 7 seans oldu tüylerimde çok az bi azalma var sizce bu normal mi yapan kadın da azalması gerekiyordu dedi ama tek tük azalma var sadece gözle görünür değil sorun mu var bende sizce. lazere gidip memnun kalan var mı
7 seans lazer epilasyona gittim ama hiç sonuç alamadım bende mi sorun var?
Cevapla