Eşim makyajı bana yakıştırmıyor, ama ben seviyorum. Ne yapmalıyım?

makyajı seven biriyim hep yapardım makyaji silince işte güzelliğin şimdi ortaya çıktı miss gibisin diyor makyaj varken seni öpmüyorum makyajını öpüyorum diyor abarttığı kadar yapmıyorum aslında 😂 ama doğuştan göz altı morluklarım var makyajsız kendimi beğenmiyorum malesef. kendimi nasıl beğeneceğim ben?
Eşim makyajı bana yakıştırmıyor, ama ben seviyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla