Benim boyum 158
Arkadaslarim 169 170 sizce bu boylar mi daha çekici
Yoksa kisa boy mu daha çekici?
Arkadaslarim 169 170 sizce bu boylar mi daha çekici
Yoksa kisa boy mu daha çekici?
Hani o meşhur söz var ya boyu mu işlevi mi diye aslında buna da yamayabiliriz herşey boy değil ayrıca şahsi görüşüm tamamen kızlarda aşırı uzun boy çok da güzel durmuyor
Çekicilik farklı bşrşey bana göre 170 olsa eti butu yoksa çekici olmaz. Ama 155 olsa eti butu yerinde olan daha çekicidir
Bence çok çok iyi
170 mi
İyi de bu tek boy ile olacak birşey değil sen eğer 170 isen ve kilon herşeyin uyuyorsa fevkalade olur
🌹🌹🌹
Cevap
4Cevap
Bütün olarak bakmak lazım sadece boy ve kiloya göre güzel çirkin demek doğru olmaz
Kişiden kişiye değişir kimisi kısa boylu kız sever kimisi uzun boylu kız sever 1.70-1.75 uzun duruyor kızlarda, ama erkeklerde kısa duruyor
Bence uzun Seksi duruyor ama kısa tercihim kısa dediğim de 1.65 flan sjmdkdmdkdö
Ahahajajw yok canim o kisa degil 😁
Hayır değil güzeller gayet
170 iyi
Uzun bence
Kızın kısası makbul
Boyunuz kac?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?