Vücudumu hiç beğenmiyorum çok moralim bozuluyor?

Ben 20 yaşında bir genç kızım. Vücudum derken fiziğimden bahsetmiyorum boyum 1.60 kilom 52 biraz göbeğim var ama o sorun değil. Cildim çok kötü. Kıllardan nefret ediyorum. Özel bölgeyi ağda acısına dayanamadığım için jilet ile alıyorum mahvoldu karardı, kıl kökleri kalınlaştı. Bacaklarımı, kollarımı ve göbeğimi roll-on ağdayla aldım bazı yerlerde kararmalar oldu, üstleri kurudu. Kollarım sivilce doldu. Koltukaltımı ağda bantı ile alır, kalan yerlerin üzerinden epilasyon aleti ile geçerdim. Maalesef oralar da kara. Hep görünen bir yer olduğu için ve utandığım için lazere başladım sadece o bölge için. Lazerci abla jiletle al gel dedi. 3. seansa gittim yeni, ama bir fark yok hatta jiletle aldığım için daha kötü oldu. Başka kızlara bakıyorum pürüzsüz bebek gibi tenleri var kendime bakıyorum çok üzülüyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum. Hep kapalı şeyler giymek zorunda mıyım? Neyse öyle işte anlatamıyorum da kimseye, buraya içimi döktüm. Yardımcı olursanız da çok iyi olur tabi. (Lütfen erkekler gelip lazer demesin biz de biliyoruz ama param yok gidemem.)
Vücudumu hiç beğenmiyorum çok moralim bozuluyor?
Cevapla