Nude tonları çok severim...
Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin
Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin
Mat renkleri çok seviyorum. Özellikle Mat kırmızı ruju çok seviyorum. Birde ek olarak parlak pembe tonlarını çok seviyorum. Her zaman iyi gözükmese de arada bir deniyorum. <3
Dudaklarım dolgun olduğu için dişlerime de güveniyorum kırmızı parlatıcı şeftali tonlar hastasıyım zaten genelde ağır makyaj yapmam rimel ve dudaklar ön planda severim🙂
Koyu renkler çok hoşuma gidiyor koyu toprak rengi veya bordo gibi. ama şu sıralar açık renkli kiremit rengi gibimsi bir renk var onu da sevmeye başladım

Kahve tonları, bordo ve nude tonlar ama kahve tonları ağırlıkta
bendee çok severim bu tonlarııı
Cevap
10Cevap
Nude tonları oldukça hoş gadası
Ay valla bende ruj arıyordum hemen silinmeyen kurutmayan ruj tavsiyesi verecek olan varsa çok iyi olur
faberlic markasından al kuzu
yağlı lip pencil daha iyi bence ben ruj kullanmam hiç kalem kullanırım harika gözüküyor
tam ruj arıyorum ve bulamıyorum ve sen de başlık açmışsın😂 pembe istiyorum ama ciyak pembe değil, hani şu kırmızıya çalan😬💗
nar cicegi renk mi balim
hiç emin değilim wkwkwk bak çok kararsızım 
güzelll tonlar ama 2ciyi sevmedim
onda ben de emin değilim. ilkini sence hangi markada bulabilirim?
araştırıp söylerim kuzu sana
olur💗
Pembe ve turuncu arası. Nude tonlar çokça kullanırım. Koyu renk ruj pek sevmem.
Hangi marka kullanıyorsun
Bende nude olanları çok seviyorum. Zaten yüzüme iddialı renkler yakışmıyor.
Eskiden bordo kahverengi fazla kullanirdim simdi dudak rengi dogal tercih ediyorum note markanın mattever Lip-Ink 8h longlqsting &kiss-proff 05 numaralı olanı kullanıyorum sanada tavsiye ederim cok guzel
Bende nude seviyorum dudak rengine yakın tonları dudaklarim büyük zaten nude en iyisi parlak renkler ya da kırmızı vs özel gün harici saçma.
Nude tonları ve parlatıcı kullanıyorum
açık tonlar veya parlatıcı tenim açık koyu sürünce çok patlıyo
Genelde pembenin tonlarını ve siyah giydiysem de kırmızı...
Ben ruj kullanmayı sevmiyorum. Ama açık tenli kadınlarda soluk kırmızı ruju yakıştırıyorum.
nude tonlar açık kahve gül kurusu renkler hoşuma gidiyor
Hep nude kullanıyorum kırmızıdan vs. hoşlanmam kendime de yakıştırmıyorum 😄
Egosuz fenomen, doğallık her daim efdaldir
doğallık derken rujda mı sürmeyelim sjhsdjh
Tabi ki
o kadarda değil doğallık iyidir evet fresh makeup ve estetiksiz doğallıklar ruh gibide rujsuz dolanmayalım bari
Şaka yav yeğen. Bakacan kendine, çağın gereklijleri neyse ona gore
Şu pembenin çok guzel tonları var ciyak olmayan. Bayılıyorum onlara. Mor da severim
Nude ve kiraz renkleri kadınlara ayrı bir hava katıyor klasik olsa bile kırmızı hala bir numara sevilen renktir.(Çünkü güzel bir duruşu var)
Kahve, şeftali ve nude tonlarını severim
Pembe tonlarını çok severim
Mat tonlar
Bordo, Nude tonları aslında hepsi 😃
Kırmızı bordo kahve tonları en sevdiklerim
Ben bordo seviyorum 😂😂
Kırmızıya bayılıyorum
Mercan rengi severim...
Gül kurusuna bayılırım ve nude renklere
Pembe, şeftali tonları
Pembe ve nude tonlarını daha çok tercih ediyorum.
Ruj'u hiç sevmiyorum o ağzı boyamaları falan :d
Ruj sevmiyorum ama nude tonları çok hoş.
Koyu kırmızı ve siyahımsı tonlar
Nude şeftali tonları genelde
Pembiş tonları çok severim
Tadı güzel olanları diyip bir alfalık yapıyormuşum
Şeftali ton rujlarını çok severim
Teşekkür ederim
Daha çok nude
Nude ve bordo
lip balm tonları
Kırmızı ve köyü rujlar hariç diğerleri
Bende nude tonları severim
Pembe
ben kullanmıyom
Bordo
Pastel
Vp baxdaa ehh
Nude tonlar
kahve tonları
Turuncu ve kahve karisimi tonlar
Ya ruj sürmeyi bilmiyorum🥺
Nude tonları, kiraz rengi
Bordo nude
Şeftali tonları
Nude ve şeftali tonları
Nude veya bordo
Narçiçeği
Bordo seviyorum ben
Şeftali nude
Nude toprakk tonları
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?