Kadın vücudu mu daha estetik yoksa erkek vücudu mu?

Kadın vücudu mu daha estetik yoksa erkek vücudu mu?
Kesinlikle kadın diyorum. Pürüzsüz sütun gibi bacaklar, çıkık ve yuvarlak popo, incecik bel, küçük el ve ayaklar 🦄
Güncellemeler
+1 yıl
Çoğunluk kadın diyor 👠😇
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! HEPİNİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM 💜
Kadın vücudu mu daha estetik yoksa erkek vücudu mu?
Cevapla