Güncellemeler
+1 yıl
mesajla da bazen krem olmak istersin, o kremin yerinde olmak isterim, ne şanslı kremler var gibi mesaj atanlar siz gerçektende beyniniz olmadan tek hücreli olarak dolaşıyorsunuz sanırım eminim 😂😂😂😂😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Soruya değil Güncellemelere çok güldüm. Ne cevaplar vermiş millet ya.
öyle 😀
Bu gece tuvaletin önüne at yatağını cır cır olacaksın
neey 😳
Yanlış okumadın. Hatta ambulans beklet kapıda zehirli ishal de olabilir
🙄🙄 inanayım mı
Yok artık :D bişi olmaz nolcak en fazla ağzının tadı bozulur üç beş dk :D
ya niye herkes dalga geçiyo yeaaaa 🥺
Çok tatlısın :D
biliyumm 😌
Yanık kremleri eser miktar uyuşturucu içerir morfin gibi. Dudaklarını hissediyor musun 🙄
ciddi misin sen 😵 ondan mı uyuşuk hissediyorum şu an
Değilim
ne kandırıyosun o zaman :/
Antiinflamatuar var işte ağrınkesici. Hissizlik yapar tabiki 🙄🙄
offf :/
Ölmezsin endişelenme 😔
ölürsem :/
Vasiyetini hazırla 😂 ojeleri bana bırak 😂 ben de mezarınıza gelip fatiha okuyayım 😂
oje mi 😵 sen mi süreceksin 😂😂😂😂😂
Epoksy ile kaplayıp rengarenk sanatsal objeye dönüştürcem
o ne be 🙄
Epoksy bildiğin epoksy 🙂
Ve Murat Övünç sesi kulaklarım da
-Kızzzz yanıkkkkk
o başka türlü yanıklardan bahsediyo lakin
Öyle de geldi işte ister istemez 😑
alındım sana 🥺
Alınma kız şaka da mı yapmayak aklıma geldi yazdım ölücen eyvah sen zehirlendin demekten daha iyi değil mi görüşüm ben de sana alınırım bak ama
tamam o halde 😀
Bunlar nasıl sorular Allah aşkına 😂
ne olmuş beğenemediniz mi 😀
Çamaşır suyu içen biri ölmediyse sen hiç ölmezsin😁
belki ölürüm 😒
En fazla zehirlenirsin bol bol su iç
zehirlenmiyim ya bi kez yaşadım çok kötü o
İyi işte biliyormuşsun bol su yoğurt limon suyu tüket zehiri temizlesin
hepsini nasıl tüketeyim bu saatte
Ya arkadaş su iç ozaman 😂
tamam be ne azarlıyosunuz insanı 😀
Est. Azarlamadım😁
öyle yaptınız 😒
Evet şu an ölmüş olman gerekir
ölmedim hala 🙄
Yok ya o kadar da birşey olmaz
umarım :/
Sabaha helvanı kavururuz
sağolun ya 😀
😂😂😂😂
afiyet olsun bi şey olmaz
emin miyiz
evet en fazla miden bulanır
peki 👍🏻
Ölmez çok olsa sürünürsün
o ne 😒
Sünni teneffüs yapmaya hazırım:d
Ben de yaladigim oluyordu bazı kremleri.😀
Sen artık olusun Kanka
ne zaman öldüm 😵
Yalayinca oldun işte
kendimi iyi bilirdim 🥺
yaahh yahh kanka üzülme ya 😒
üzülmüş bulundum :/
Güncellemeye çok güldüm yasicaksin sapiklarin la gül artık😅😅
gülebilemem 😔
Bisicik olmaz ben çok kullandım onu elime sürer arada yalarım😅
niye 😂😂😂
Dilimde intihap falan varsa öldürsün die 😅😅
yok artık ya 😂
Şaka yaa ama ciddi Elime sürdüm sonra kesin bir şeyler yerken onu da yemisimdir bir şey olmadı yani 😅
şu an hayatta mısın 🙄 şaka şaka 😂
Ben oldukden sonra mirası kardeşime birakdim şu an yazan o ben izliyorum😅
waow çok eğlenceli 😂
Yani tavsiye ederim şu an zaten yavaş yavaş sende yaklasion ölüm me unutma bak oraya gidince ben mirası filanca kişiye birakiom de onlar geri kalanı halledio sonra sende izlersin ben gibi😅
ama ben korkarım 🥺
Yapacak bir şey yok 😒 bir kere sık dişini 😅
🥺🥺
Ayy kıyamam yaa gee omuzuma yaslan🥺
Ne yaptın sen. Yanlış şeyleri yalama lütfen
ne yapmışım pardon
Kremi yalamışsınya
🤣😎 ilginç
nesi ilginç 😂
Aslında böyle bir şey yapmayacağını biliyorum neden kendini öldüresin ki
bilerek yapmadık herhalde 😀
Farkındayım
Afiyet olsun 😂
sağol da tadı hoş değil 😀
Olsun yine nimet olmuş artık 😂
ölmedim ama 😀
Önemli olan o işte 😂
tabii yıkılmadım ayaktayım 😀
Hametan öldürmez cehalet belki
çok alındım gizli 🥺 cehaletime ışık tut bari
Bir şey olmaz
tek beni anlayan kişisin cidden
Sevindim o zaman
Rocktürkü , yaşıyonmu hala abla
Ye bişey olmaz bea millet neler yiyor