Şu an dudağıma sürdüğüm yanık kremini (hametan) yanlışlıkla yaladım ölür müyüm sizce 😒?

evet evhamlıyım kime ne 😒

şaka bi yana gerçekten ne olur acaba ya bildiğiniz bilmeden yedim kremi 😂
Güncellemeler
+1 yıl
mesajla da bazen krem olmak istersin, o kremin yerinde olmak isterim, ne şanslı kremler var gibi mesaj atanlar siz gerçektende beyniniz olmadan tek hücreli olarak dolaşıyorsunuz sanırım eminim 😂😂😂😂😂😂
Şu an dudağıma sürdüğüm yanık kremini (hametan) yanlışlıkla yaladım ölür müyüm sizce 😒?
Cevapla