Yüzme beyazlaştırmak ve güneş lekelerini gidermek için bir maske arıyorum el yapımı veya hazır hiç fark etmez.
Önerebileceğiniz güzel maskeler var mı?
Önerebileceğiniz güzel maskeler var mı?
Merhaba,
Canınızı sıkmaya hiç gerek yok!
Sivilceye sahip olan hanımların yanlış yaptığı bir durum ise makyajla, fondetenle sivilceyi kapatmaktır. Bunu yaptığınız zaman 'o sivilce asla geçmez'
benim bu yöndeki tavsiyelerimin başında kesinlikle elimizi sürmememizdir. Her gün en az beş kere yüz doğal sabunla yıkanmalı bunlara ek olarak evde uygulayabileceğimiz cilt maskeleri mesela sivilceyi kurutarak bitiren maskelerin başında "garnier 3ü 1 arada saf ve temiz" yer almaktadır. Hafta da iki kere hafif hafif masaj yaparak uygularsanız faydasını göreceksinizdir. Bunlara ek olarak yediğimiz gıdalara dikkat etmek, yağlı gıdalar tüketmemek, cips, kola gibi gazlı içeceklerden uzak durmak sivilceleri her geçen gün yüzümüzden uzaklaşmasına sebep olur. Sadece yağlı gıdalardan ve saydıklarımdan uzak durarak sivilceden kurtulan arkadaşlarım ve müşterilerim vardır. Profesyonel cilt bakımı yapan biri olarak aynı zaman da kuaför olarak verebileciğim tavsiyeler bu yöndedir. Geçmiş olsun✂️
Benim sivirce yok
Tamam, bu maske iyi gelir.
Ben bu siyah maskeden denedim en son baya güzeldi. Bide evde kendime yumurta akı maskesi yaptım biraz kokuyor ama cidden cildi inanılmaz sıkılaştırıyor :)
Siyah masks ne işe yarıyor
Cevap
2Cevap
Lahmacunselamı, bazıları türk kahvesi derse yapmamani öneririm cildini mahveder
Hmm peki çok teșkur ederim
Denediğim en güzel yüz maskesi killi badem özlü maskesi, her kullandığım da keyif alıyorum ve yüzümü tertemiz yapıyor. Kullanmak istersen bir tane de yüz temizleme tonik suyu alman gerekebilir :)
Yuzynu niye beyazlatmak istiyon
Buğday tenliyim de ondan
Neye eksi vermiş
Çünkü istediğim cevabı alamadım da ondan
Çok fazla Türk filimi izlemişsim yan etki etmiş aback belli 👌
Hmm yeterince de özlememişsin yediğin biși dokunmuş olmalı bir acil servise görün derim ondan sonrada toplum ruh sağlığı merkezine git ithacin baya var şimdiden Allah acil şifalar versin 🙏
Dünya yuvarlak, ozon delik. Abi ne sapık bir gezegende yaşıyoruz be.
Allah acil şifalar versin 🙏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?