Şu tırnak kırılmasını görüpte içi tuhaf olan bir tek ben miyim. Tırnak bakımı yapıtorum oje sürüyorum. En sonunda bir bakıyorum nokta kadar bir çıkıntı var. Ona bile içim tuhaf oluyor. - Tırnak bakımı benim için çok ama çok önemli. Tırnaklarım kötü olursa depresyona girerim her halde. :) Tırnakların kırıldıysa çözümünü sen biliyorsun zaten. Ama her halde özür dilerim tatlışlarım diye bağırmak isterdim. :D
Siteye kızıp hıncını benden çıkartıyorsun bide senle uğraşmak istemiyorum gibi bir tavır sergileyip başka soru sorma lütfen diyorsun hem suçlu hem güçlü sormam merak etme hanımefendi!!!
Alamazsın be görll ama o tırnak yerine takma tırnak tak ve kırılan tırnağa "chanelin yerini lc tutmaz kuzum seni seviyorum" de ve elveda et denedim affetti...