Saçlarıma nazar deydi artık bıktım çok kötü oluyor?

Çok güzel saçlarim vardı herkes çok güzeldi diyordu sonra aniden dokulmeye basladi sacimi cok kisalttim simdi uzadi ama sag on taraf biraz acildi ve sekil almiyor ben ne yapmaliyim sizce sacima 5 aydir sekil veremiyorum
Saçlarıma nazar deydi artık bıktım çok kötü oluyor?
Cevapla