Ülkemizde güzellik/yakışıklılık algısı kara kaş, kara göz müdür?

Dikkat ediyorum (özellikle anneler) güzel ya da yakışıklı birini tasvir veyahut tarif ederken “gara gara gaşı var, gara gözü var” diye konuya giriyorlar.

Güzelliğin/yakışıklılığın ana maddesi bunlar mı sizce?
Ülkemizde güzellik/yakışıklılık algısı kara kaş, kara göz müdür?
Cevapla