Çirkin ve özgüvensizim. Makyaj konusunda ise vasatım. Ne yapmalıyım?

merhaba. bu güne bugün biri de bana aa ne kadar güzelsin demedi. annem bile çok nadir der. sorduğumda yani. burnum yamuk e dolaylı yoldan yüzüm de öyle yamuk görünüyor. hiç çekici değilim. 20 yaşına geleceğim daha beni seven biri bile çkmadı. arkadaşlarımın flörtleri var, güzeller ki var. kimseden iltifat almıyorum. üzülüyorum. neden bu kadar çirkinm diyerek isyana giriyorum hem de günaha. her gece zırlamaktan yoruldum. arkadaş sayım bile çok az. bu özgüvensizlikle ne yapacağım bilmiyorum. üniversitelerin açılmaması için dua ediyorum. sanırım gittiğim gün aşırı kasıntılıktan dönüşte intihar ederim. keşke herkes aynı güzellikte olsaydı. bilmiyorum derdimi anlatabildim mi. makyaj yapamıyorum her şekilde çok çirkinim. peçe mi takıp gezeyim?
Çirkin ve özgüvensizim. Makyaj konusunda ise vasatım. Ne yapmalıyım?
Cevapla