Aynaya bakarak tabi ki her bakımı yaparım saç kesimi hariç dediğin gibi kuaför olmanın avantajı imiş.) ben cesaret edemem saçımın şeklini bozarım diye ama diğer türlü bakımları herkes yapabilir :D o torba niye orda duruyo :D
Kendin Eker biçersen çok büyük para var gidip elin işinde ağız kokusu çekeceğine memleketinde bu işlerle uğraş yavru doğar doğmaz 4 bin tl gerisini sen düşün😉
Harbi mi çok iyi ya ama ek gelirde olması şart gibi arsa lazım ayrıyeten :D ben beceremem tek başıma şu an daha önemli meseleleri halletmem gerekte :D teşekkür ederim bilgin için Allah daha çok versin :)