Farmasi Dr. C. Tuna çay ağacı yağı sabun kullanan var mı? Sadece kullananlar yorum yapabilir mi?

Farmasi Dr. C. Tuna çay ağacı yağı sabun kullanan var mı? Sadece kullananlar yorum yapabilir mi?
Çay ağacı yağı sabunu üç gündür kullanıyorum içteki sivilcelerimi çıkarttı olan sivilcelerimi kuruttu yok etti. Ama çok güzel temizliyor yüzümde etkisi çok belli. Yeni kullanmaya başladığım cilt ürünlerini ilk bir hafta test ediyorum cildime iyi gelip gelmediğini 4 gün kaldı denememin bitmesine umarım daha fazla sivilce çıkarmaz devam ederim. Başta çıkartıp sonra söndürüyor mu kullananlar yorum yaparsa çok faydalı olur.
Farmasi Dr. C. Tuna çay ağacı yağı sabun kullanan var mı? Sadece kullananlar yorum yapabilir mi?
Cevapla