Bence bir erkek için en ideal harika boy 2.10 ne üstü ne altı tam bu boy (ben 1.55 boyundayım )?

Sizce de öyle demi arkadaşlar?
Bence bir erkek için en ideal harika boy 2.10 ne üstü ne altı tam bu boy (ben 1.55 boyundayım )?
Cevapla