Bana ay parçası kız denildiğinde gözümde canlanan Siyah uzun saçlı, büyük ve anlamlı bakışlara sahip beyaz tenli kızlar geliyor sizce ay parçası olarak adlandırılan kızların özellikleri nedir?
#Afraa


Herkes benim o demiş 🤣🤣 dolunay da ay Hilal de🤣🤣🤣
divan edebiyatından gelen bu benzetme güzel kadınlar için kullanılır ten saç vs rengi ile alakalı değildir.
Bu kız kim her yerde karşıma çıkıyor ayrıca güzel değil ay parçası hiç değil
Benim için uzun boylu beyaz tenli renkli gözlü sarı saçlı kızlar geliyor
Direk aklıma beyaz ten geliyor.
Aynaya bakman yeterli baby 😚😚
Kime çektiysem artık 🤭🤭
Bravo 😚
Cevap
46Cevap
Beyaz tenli çok güzel gulen kadınlar aklıma geliyor
Resimdeki gibi olan değil örneğin; Éowyn, Arwen ve Galadriel (LOTR) gibi yüz şekline ve dış deri rengine bağlı kadınlara bu lakap veya yakıştırma her neyse kullanılır.
Agzı burnu kutu gibi olacak burnu küçük dişleri inci gibi düz ve gülüşü güzel

Bir eksi alintisi. Druid adam yalan konusmaz. Ne diyorsa dogrudur.
Bana göre de; yüzü masum duran, beyaz tenli, böyle naif duran bir kız geliyor direkt gözümün önüne (:
Beyaz tenli, güzel yüz hatları ve gözleri olan kız geliyor. Saç rengi olarak farklı olabilir çoğunlukla akla siyah gelse de.
Ben bunu çok sık duyuyorum. Detayına da uygunum. Beyaz tenli, uzun siyah saçlıyım. Bakışlarım da anlamlıdır. Öyle derler. Bence beyaz tenli birçok kadına söyleniyor bu tabir...
Beyaz lekesiz cilt, büyük gözler, kırmızı dudaklar ve koyu saçlar
Onların arkasından neredesin ay yüzlüm diye seslenilir. Onlar yeryüzünün melekleridir. Hayır Charlie nin değil yeryüzünün melekleridir
Benimde, tıpkı dediğiniz gibi; bembeyaz tenli, koyu saç rengine sahip, kahverengi gözlü, genç bi kız gelir aklıma.
Daha çok renkli göz beyaz ten hatta mümkünse çilli falan da olabilir 😀
Böyle bir saçmalık yok kimin gözünde ay parcasıysan odur ona şirin gelirsen toz kondurmaz bana cirkin gelirsin camur atarım ay parcası denilince nedir ayın parcası mı var parlaklıkmı valla ben hic bir eşleştirme bulamıyorum
S3llam,
Kara kaslı
Kara gözlü
Pürüzsüz tenli
Güzel bakan gözler
Dolgun dudak
Harbiden de en çok güzel kızlar ay parçası gibi olan beyaz tenliler
Yuvarlak yüzlü gamzeli iri gözlü masum tatlı bir kiz
Özellikleri yaz yaz anlatamam da şu alttaki görsel çok iyi ifade etmiş djdndndndndnd
Onu bunu bırak da çok güzeller ya harbiden ötesi yok bana göre
Tam şu an da soruda paylaştığın kız ay parçası 😂😂
Beyaz ten kara kas esek goz kara göz 😃😃😃güzel ole yani
Aha şu üsteki koyduğun kız gibi olur işte cidden baya güzel kız 👍
Teble ilgisi yok buğday ya da bronz bir kızada denilebilir teninin pürüzsüz olması yeterliGörseldeki kız aşırı makyajlı ve estetikli beğenmedim sıradan
Eski sevgilimin fotoğrafını neden koyuyorsun hahsjahs vampir gibi beyaz tenli kızlar gözümde canlanıyor
Temiz terbiyeli zarif naif
Çehreleri aydınlık, masum, şirin, güzel kızlar, kızlarımız.
Kendini seven her kız ay parçası gibidir, güzeldir. İç güzel olduktan sonra yüze vurucaktır illaki...
şu an bende siyah saçlıyım.. Tenim beyaz..
Önyargım vardı siyaha karşı ama sevdim.. Uzun süre böyle gider artık 😊

Benim aklıma Megan Fox geliyor direk 😀
Benim takma adım; beyaz tenli, kara kaşlı, kara gözlü dediğin gibi saçlar kahverengi ya da siyah olabilir...
Benee bir ton makyaj estetik yaptırsam valla bende ay parçası olurum ay 🌒😂🥰
Güzellik görecelidir kime göre neye göre işler değişir
Aynaya bakınca görüyorum o kızı sanırım...😌 fkfkdkfkdkdkdkdkdkffk
Ay parçası diyince aklıma direkt beyaz tenli baby face biri geliyor
Güzel güzeldir aslında ama genelde renkli gözlü beyaz tenlii bebek yüzlülere diyorlar
Bence tatlı sevecen etrafına ışık saçan Bir kız profili canlanıyor gözümde
Sevdiğim çocuğun annesi bana ay gibi güzelsin demişti çok mutlu olmuştum ☺️
Bunlar çok güzel kızlar doğru resimdeki kız türk yeni gördüm onu da kardelen soyadı olması lazım
Nefes alıp veriyorsa Türk erkekleri için ay parçasıdır o kadın zaten...
Bizde ay parçası demezler ayın on dördü gibi güzelsin. Dolunay ayın 14 civarı çıktığı için derler.
Beyaz tenli kumral ela ya da yeşil gözlü bi kız
Resimdeki asla değl esmerleri hiç sevmem
Resimde ki degil mi
Hayr güzel dğl bana göre
Peki
@viskili-günler esmerler sana bayılıyor çapsız kezo 😂
@Çokfakirim156 ben ne alaka
@viskili-günler kıza dedim sen değil
Beni etiketlemissin ondan dedim
MAL sanamı dedik niye bozldn @Çokfakirim156
Bu kız tam bir ay parçası mesela. Memeleri de büyük hem. Oh ne güzel!
Tamda anlattığın gibi görselde olan kişi gibiler geliyor biraz da esmer olsa harika olurdu
Bu şey değil mi yaa herkesin en az bir kere konuştuğu kız hsbeneienrkdi
ülkedeki kızların çoğu maymun götü gibi ama kendini ay parçası sanırlar
Aaa herkesin eski sevgilisi olan kız
Beyaz tenli, güzel gülen kadın olabilir.
Sadece beyaz tenli olanlar
Bu kız tam ay parçası mesela. Çok güzel bee.
Benim aklıma esmer tenli siyah giyinen saçları ipek gibi dalgalı/düz/kıvırcık kadınlar geliyor
Evet gerçekten beyaz tenli kızlar geliyor benim aklıma da
Doğal güzellik hatasız kusur bakım
Dogal deiller makyajla göz boyuyolar
Beyaz nur yüzlü güzel gözlü yeşil mavi
Ben iste ay parcasi gibiyim🙂
Kızıl ve yeşil gözlü beyaz tenli olmaları
Resimdeki hatun bence yildiz ay olamaz
Beyaz tenli oval yüzlü
Beyaz tenli ay gibi parlayan anlaminda
Beyaz tenli siyah saçlı güzel yüzlü
Beyaz tenli olmaları olabilir.
Açık tenlilerde kullanıyorlardır muhtemelen. 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?