Kırmızı rujda hangisini daha çok seviyorsunuz; mat bir görünüm mü, parlak mı? Yoksa gidilecek yere göre değişiklik gösterdiğini düşünenlerden misiniz?
Kesinlikle mat olmalı, daha iyi görünüyor
Parlak olmalı, daha canlı görünüyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Kırmızı olsunda mat ve parlaklığı önemli değil hahaha kırmızı ruj ve oje kadar yakışam başka renk bilmiyorum
Renk baskın iken parlaklığı sevmiyorum, daha çok soft renklerde parlak olabilir belki. Mat tercihim olur genelde.
Normalde parlak diyecektim ama görseldeki mat rujlu kadın çok güzel poz vermiş o an daha çekici göründü gözüme 😎
Fazla parlak dudaklar benim için eskide kaldı, modası geçti. Mat ruj daha çekici💙
Ortama giyime göre değişir ama seninde dediğin gibi kırmızı harika bir renk. Gerçi iç çamaşırda bu aralar gözümden düştü
Burnuna kadar sürülmediği takdirde ikiside aşırı çekici
ikiside güzel ama öbürü dudak çatlamış gibi görünüyor
Mat tabii ki.
Parlak ruj bana göre sadece miley cyrus a yakışıyor.
İddialı renklerde mat ruj tercih ediyorum. Renk zaten ön planda yeterince...
Kırmızı ruj süren kızlara bayılıyorum, siyah elbise üstüne parlak, kirmızı elbise üstüne ise mat yakışacağını düşünüyorum.
Günlük kullanımda mat kullanıyorum ama düğüne felan gideceksem parlak kullanırım
Parlak ama tabii ben sürmem o ayrı
Çekici olmayan da kızda kadar Z degilfir
Mat.
Mat..
mat kırmızı kesinlikle seksilik katıyor.
Mat bence
Parlak olmalı
Mat tabiki
Mat daha güzel.
Mat olmalı bence çok seksi duruyor
Mat iyidir
Mat seviyorum
Mat olmalı
Mat daha iyi
mat olmalı