Kızlar, Lazer yaptırmış kişilerin yorumlarını merak ediyorum nasıldı sizce?

Çoğunlukla böyle sorularda erkekler dalga geçtiği için erkeklere kapatacağım gerçekten ne kadar kırıcı olduğunu düşünmeden yazıyorlar... Her neyse benim de vücudumun neredeyse her yerinde kıl var özellikle göbek bölgem çok rahatsız ediyor:(( böyle benim gibi fazla kılı olup da lazer yaptıran kişilerin yorumlarını almak istiyorum gerçekten kendimi çok özgüvensiz hissediyorım ağda ile çok küçük bir kısmını almayı denedim ama sivilcelenme yaptı tekrar almam

Hormon testine randevu aldım gitmeyi düşünüyorum bunu diyecekler varsa baştan söylemek isterim
Kızlar, Lazer yaptırmış kişilerin yorumlarını merak ediyorum nasıldı sizce?
Cevapla