Siz dış görünüşü nasıl olan bir kadına/erkeğe güzel veya yakışıklı dersiniz?

Siz dış görünüşü nasıl olan bir kadına/erkeğe güzel veya yakışıklı dersiniz?
Buradan bir arkadaşla konuşurken kafama esti soru sorayım dedim.. Herkesin zevkleri ve kriterleri farklıdır. Kimisi sarışın sever, kimisi kumral sever, kimisi buğday tenli sever, kimisi esmer sever, kimisi beyaz tenli sever, kimisi zayıf sever ve kimisi balıketli sever. :D Dökülün bakalım kafanızdaki profilleri :D

Ben; Kahverengi göz, kahverengi veya siyah saç, beyaz ten ve balıketli severim. Varsa nikahıma alacağım 👉🏻👈🏻🥺
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar balık etli şişman sevmiyorum fit olanından olsun hahshahshs
Güncellemeler
+1 yıl
Evet harbi boyu 1,70 ve 1,75 arası kızlar güzel. Dostlarım zevkleriniz çok iyi güzel hoş ama niye bu kadar kasıyorsunuz ben size dış görünüşü demişim siz bana kalbi güzel olsun diyorsunuz hahahahah allahım ya 😂😂😂
Siz dış görünüşü nasıl olan bir kadına/erkeğe güzel veya yakışıklı dersiniz?
Cevapla