Aknetrent sonrası leke ve izler için ne yapılmalı?

Merhaba arkadaşlar ben 20 yaşındayım ve şu an 2. Kez aknetrent tedavisi görüyorum. ilkini 4 yıl önce gördüm ve yüzümde bişey kalmamıştı. Daha sonra sınav yılı stresi vs tekrar nüksetti. İlk tedavimde çok su içmelisin ve günrş krwmi kullanmalısın diye de bi öneri yapılmamıştı. O zmandan kalan kırmızı kırmızı lekelerim var sanki yüzüme darbe almışım gibi. Bu yıl çıkan sivilcelerimde çok büyük ve iltihaplı püstül şeklinde sivilvelerdi. başta tekrar kullanmak istemediğim için hapı onun krem formu olan acnelyse kullandım 4 ay boyunca ama dozunu faln da doğru kullandığım halde yüzüm mayın tarlasına döndü ve kıpkırmızı pancar gibi oldu. Ama hayatımda görmediğim kadar çok sivilce çıktı bnde. Sivilcelenmem kulak diplerim alnım ve iki kaşımın arasında olur hep yanaklarım alan bebek gibi hiçbi sıkıntı yok gözenek problemim de yok ayrıca ama aknelyseden sonra o leleler belirginleşti yüzümde küçük küçük çukurlar oluştu daha önce var mıydı bn mi fark edemedim bilmiyorum. şu an aknetrent tedavimin 2. Ayındayım ilk ay 20 bu ay 30 mg kullanıyorum sivilce kusturma gibi bi durum olmadı. Bn bunu 4ay acneliyse kullanmamdan kaynaklı buluyorum. Çok konuştum. Velhasıl kelam bu izlere naparım arkadaşlar bi yardımcı olun doktorum bunun için ayrı bir tedavi gerekebilir dedi daha bn sormadan. Bide çok beyaz tenliyim herşey belli oluyo yüzümde lütfen cevap verirseniz çok sevinirim
Aknetrent sonrası leke ve izler için ne yapılmalı?
Cevapla