



Saç rengi çok hoş ve ona yakışıyor gerçekten , sonra göz rengi güzel ve dudaklarının şekli falan gayet güzel, dolgun ama itici durmuyor , beyaz tenli , zayıf ve narin...
Bence güzelliğinden olduğunu sanmam buna güzel diyen dünya da güzel görmemiştir tahminen bakımlı olmasını güzel buluyorlardır kadınlara diss atıp bak bu bakımlı az örnek al deyip kadınların gaza gelmesini sağlıyordur :D zira hem kadın erkek güzeldir sadece bakım yapmıyordur
Cevap
40Cevap
memeler iyi. aşırı soluk yüz ve çil hoşuma gitmiyor.
Ne boş yapmışsın ya tipine bakmadan taş gibi kadın, ben bile düştüm, her yeri güzel neredeyse, gözleri yeter, daha mı abartmasınlar, fena kıskanmışsın :D
Bu kadına çirkin diyen de ne biliyim yani
Angelina çok güzel abi çıldırıyorumm
Doğal bi güzelliği var
Yalnız bu kadın çok güzel. Benim paylaşımlardan haberim yok. Dünyanın en güzel %1lk kitlesinin içindedir. Abartı falan göremiyorum. Bu neymiş yaaa 😋
Benim kişisel görüşüme göre güzel kadın sana da baktım sende çok güzelsin güzellik subjektif bir kavramdır herkese göre değişir 😊
Kız çok güzel hem tatlı hem seksi ikisi bir arada resmen 😅
Angelina Michelle la bu nesini beğeniyorları mı var asjhdgasd gayet güzel biri aşırı hatta
Beyaz ten, harika gözler, biçimli göğüsler, delici bir bakış. Birçok özelliği var beğenilecek.
Bence sen ondan daha güzelsin sen benim sevdiğim eşim olsan sana taparım kul köle olurum
Hakkını vermek lazım. Ender güzelliği varmış. Zor bulunan bir tip. Etkiliyor insanı.
sen de fena değilsin ama bu kadına da şey yapacak kadar değil yani.
kendi fotoğrafını da koysaydın keşke "bin kat güzelim" yazısına bakarak dalga geçseydik
Kadın güzelliğin vücut bulmuş hali daha mı abartmasınlar. Bencede bize bakmamakta haklılar.😏
Gözleri, bakışları, burnu, dudakları, saç ve ten rengi. Kıskanmayalım lütfen.
Valla bana göre güzel bir yanı yok. M. Emeleri de ebeminkine dönmüş
Kadın dan anlamıyorlar. Esmer ten zayıf fit küçük gögüs at surat lı 🙃🤫kadın seksidir
Bence güzele güzel demek lazım. Hoş ve sexy bi hatun bana göre. Keyifli günler.
ben kız olduğum halde beyendim vallahi çok seksiymiş😍😅
Çok güzel bi kadın gerçekten buna güzel değil diyen zaten ne bileyim
Güzellik anlayışı kişiden kişiye göre değişir kimi Esmerden hoşlanır kimi beyaz tenliden
Sen daha güzelsin, gülüşün tatlı
Oruçlu musun? Kendini bu kadınla kıyaslamanı açlığın başına vurduğunu düşünerek anlayabilirim.
Bu arada kadını da tanımıyorum ama çok güzel bence.
Herhalde güzel ismi ne ki yaşlı diyince merak ettim çünkü
Bende beğenmiyorum ama bin kat güzel değilsin kardeş kabul et kdjdk
guzel gorunuyor ama makyajsız gormek lazım bu kadar boyayla duvar bıle guzellesır
Kıyamam kız kompleks mi yaptın sen😂 Kadın gayet hoş bence
bence duru bir güzelliği var
@HwangYeji angelina diye biri sanırım
@HwangYeji olduuuu
@HwangYeji profil gizliliğini kaldırdım oldu
Kadin zirvede sekerim
Sen onun yanında tırnağının kiri olursun anca
Bence çok güzel bir kadın
nE? Allah seni çarpsın da gör gününü
Güzel olmayan bir yeri yok şaka mısın
İlk defa gördüm ve baya çekiciymiş. 😂🙈
Baya kiskanmissin kadini 😂😂çok güzel bir kadın
abla trol sorun komik değil
Bu kadını ben bile beğendim güzel kadın nesi varaq
Agzın bile kocaman senin neren güzel. Resimdeki kız taş taş taş
Angelina çok güzel kadın
Kadına ben bile düştüm yani
Bu kadına çirkin diyeni bilmiyorum :/
Ne boş yapmışsın ya tipine bakmadan
yüzü melek gibi goz rengide ohaaa rüyadayım
Kadın Goddess level resmen
bence de güzel değil..
Dalgamı geçiyorsun neresi çirkinki desen neyse
Şahsen ben tipe bakarım abla ve boyuna
İlk defa gördüm.
Hakkını ver, güzel işte
Ya bir büyüyün artık mk
hoş ve tatlı birisi bence.
Oha çok güzel
Her yeri güzel bence
Gayet iyi.
İş olsun diye
Söylemiyim şimdi
Gayet güzel hatun böylesine az rastlanılır. d
sendeki öz güven bende olsa, melanie trump'u :)
Huri gibi karı.
Güzel kadın
Gözleri.
Tanrıça gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?