Hormon bozukluğu olmasa da aşırı tüylenme normal midir?

Merhaba, ben 18 yaşındayım, çocuk endokrine gittim ve bana hormon bozukluğum olmadığını söyledi. Ama şöyle bir sıkıntı var ki meme uçlarımda, göbeğimde ve göğüslerimin üstünde tüy var. Hatta meme uçlarında resmen kıl şeklinde. Epilasyona başladım ama korkuyorum ya hormon bozukluğum varsa ve epilasyon boşa giderse? Baba tarafım biraz kıllı ama yine de bu kadar tüylenme normal değil bence. Sizce hormon bozukluğu olmasa da bir kızda tüylenme, kıllanma artışı normal midir
Hormon bozukluğu olmasa da aşırı tüylenme normal midir?
Cevapla