Yüzünüzü nasıl alıyorsunuz?

Arkadaşlar kaç kere ağda yaptıysam hep sivilce oluyor ve bu sivilceler 1 ayda geçiyor e 1 ay sonra zaten tüyler çıkmış oluyor başa sarıyoruz siz ne yapıyorsunuz allah aşkına kaş usturasıyla mı alsam acaba sivilce olması daha kötü geliyor bıyıklarımı zaten bir kaç aydır kaş usturasıyla alıyorum dehşet rahatım hiç de kalınlaşmadı aksine ağda lekesi azaldı çok kararsızım
Yüzünüzü nasıl alıyorsunuz?
Cevapla