Güzellik & Bakım Gözlerimin altı çok çökük buna ne yapılabilir? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Arkadaşlar gözlerim küçük zaten ama üstten de alttanda çökük duruyo. Çok yorgun duruyorum yüzüme de yakışmıyo. Ameliyatı var ama o çok büyük ben ameliyat sevmem dolgu ise hep yaptırılması gerekir. Başka ne gibi şeyler var Gözlerimin altı çok çökük buna ne yapılabilir? Cevapla Dolgu Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et
namelessfairy Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 97% +1 yıl Gayetde güzelsin bitanem azıcık makyajla efso olursun:) 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Teşekkür ediyorum ama çok çökük duruyo :( Yorumla
yshskhask Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 67% +1 yıl Bence kötü durmuyor kardeşim , makyaj vs yap ama bunun için ameliyata yatma sakın ! 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Çok kötü duruyo üstü de öyle yorgun duruyo yüzüme de yakışmıyo ama ameliyattan korkarım zaten Yorumla yshskhask +1 yıl Kendinle barışık mutlu ol karşı cinsin olarak kötü durmuyor diyorsam doğrudur Yorumla
baleks Takip Et Xper 6 Yaş: 42 , eic 98% +1 yıl abarttığın kadar kötü durmuyor. kendinle barışık ol :) 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Gayetde güzelsin bitanem azıcık makyajla efso olursun:)
Teşekkür ediyorum ama çok çökük duruyo :(
Bence kötü durmuyor kardeşim , makyaj vs yap ama bunun için ameliyata yatma sakın !
Çok kötü duruyo üstü de öyle yorgun duruyo yüzüme de yakışmıyo ama ameliyattan korkarım zaten
Kendinle barışık mutlu ol karşı cinsin olarak kötü durmuyor diyorsam doğrudur
abarttığın kadar kötü durmuyor. kendinle barışık ol :)
Dolgu botiks başka caresi yok
Bizeeee neeeeee hit doktora estetiğe git git git
dolgu botoks falan
Benimde ama fazla değil
Makyaj yap
Seks yap
Çörek otu yağı sürün
Dolgu