İlk kez kuaföre gittim başıma gelenlere bakın geçermi ya lütfen önerisi olan var mı?





Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Selam.
Çok geçmiş olsun öncelikle. Suratını tahriş etmiş kuaför üzülerek söylüyorum. Ağdalamadan sonra bebek yağı ile orayı muhafaza etmeliydi.
Ya acemi ya da işini aceleye getirmiş.
Tavsiyem Bephantol kızarık, tahriş giderici krem kullanmandır. Varsa evinde zeytinyağı onunla da masaj yapabilirsin. Kuaförde aldıracaksan çevre insanlara sorman gerekir. Memnuniyet oldukça önemlidir. Bu sayede bazı işyerleri hala devam etmekte veya tozlu raflarda unutulmakta.
Bir an önce geçmesi dileklerimle...❤
Madecassol ya da hametan kullanabilirsiniz
Geçermi peki
Çok teşekkür ederim
Çok çok teşekkür ederim 😇🙏 içim rahatladı
@Durunuz çok çok teşekkür ederim dün alıp kullandım sabah birşey kalmadı sadece kızarıklık biraz geçermi daha sürersem
Ay şoktayım. Cildini mahvetmişler. Bepanthol sürersen iyi gelir.
Madecassol alıp kullandım şu an iyi şükür umarım iz kalmaz tek temennim
İnşallah kalmaz güzelim ya.
Teşekkür ederim bu arada 😊🙏
Rica ederim
Kız git hastaneye sonra al raporları kuaförler odasına göster kapatsınlar orayı bbu ne hakkına sahip çık ya iz kalacak söyleyeyim
İzmi kalacak ciddimisin geçmezmi
Ya inanmiyorum ya agliyacam
Yaa ay adını unuttum ki silverdin galiba o kremden sürmen lazım
Teşekkür ederim
Krem sürmeni tavsiye ederim biraz zor geçer çünkü geçmesse doktora git vücuduna zarar gelmesin
Madecassol alıp sürdüm iyi şimdilik teşekkür ederim
Morumsu bir leke olarak kalma ihtimali var. Benimki kaldı çünkü
Ama kabuk tutmuş yani
Üstü kabuk olmuş bşy olmaz
Bşy sürmesen bile kendi kendine geçer o korkma
Çok teşekkür ederim içimi rahatlattiniz ya çok çok teşekkür ederim 😇🙏
Teşekkür ederim 🙏😇 bir daha gitmem asla
İz kalirmi oeki
madecassol veya bepanthen kullanabilirsin geçer. geçmiş olsun 😔
Teşekkür ederim
Allah askina ben olsam bu kuaforu mahkemeye veririm yaptigi ise bak cildin de mis gibi halbuki yanik kremi yazdir sur iz kalmasin veya medacasol
Çok acemi bir şekilde yapmış. Sıcaklar geliyor yanar şimdi :( sudocrem al eczaneden onu sür çok iyi geliyor 24 saat içerisinde iyileştiriyor
Üzülme canım krem kullan yumuşak olsun oralar sertleşmesin bir haftaya geçer duştan sonra da özellikle krem kullan
Yanık ve leke kremi kullan mutlaka, güneş kremini de sürekli kullan mutlaka
Eczaneye sor mutlaka geçirecek bir krem vardır. Çok geçmiş olsun 😕
Geçer eczaneden iyi bir krem alıp sür
Teşekkür ederim 🙏
Rica ederim
Kendi cildini bilmiyor musun yüze ağda yapılır mı
Ya ilk kez ama bilemedim böyle olacağını
İz kalır mı
Peki teşekkür ederim
Biraz zor geçer
Canım geç oldu ama geçtimş acaba görüyorsan cevap ver lütfen aynı durumu yasıyorum
Geçer Abovv ne yapmış sana çok sıcak sürümüş ağdayı
Izi kalir
Ciddimisin peki ne önerirsin bunun için
İz kalmaz dedi çoğu kişide
geçer geçer
Ciddimisin
Teşekkür ederim
Madecasol madelep kullanabilirsiniz
Silverdin kullan
Teşekkür ederim
Peki çok çok teşekkür ederim 😇
Bu ne
Ağda maalesef
fito krem sür iz kalmasın
ağdaya benzemiyor bu
Ağda dün yaptırdım
geçer
Uygun bir krem sür
Sikayet et kuaforu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?