Bir bütün olarak etkiler tabiki ama bence en çok kaş ve burun diyorum tüm simayı etkiliyor çünkü. Hem kaşı hem burnu güzel olan bir kadının çirkin olma ihtimali yoktur. Peki , ya sizce?
Yüz güzelliğini etkileyen en önemli organ hangisi?
burun başka bir olay lakin kadında kaş yapılıyor alınıyor işlem görüyor ama yanaklar göz siması öyle değildir kadını en çok çekici yapan yanaklar göz siması saçlarını dahi yanaklarına göre yapmaktalar
O kadının gözleri pörtlek pörtlekse ya da göz kapağı aşırı düşükse pek de güzel değildir bence.. Benim için göz ve burun kesinlikle. Gözü ve burnu güzelse dudak ve kaş çok kötü değilse bozmaz yüzü.
Valla kaşım ve burnum çok güzeldir ancak dudaklarım incecik ve gözlerim minicik ve çekik.. oyuzden ne burnunun guzelligi ne de kaslarım kavisi rengi vs beni kurtarıyorum ben dudak ve gözler diyorum ve tabiki burun