Gözlük takan bir birey gözleri bozuk olduğu için gözlük takıyordur. Camları, miyopsa gözü küçük, hipermetropsa büyük gösterir ve derece arttıkça görünüş çirkinleşir.
Gözlük çerçevesi camsız ya da 0.25 derece cam ile kullanıldığında evet bağzı yüz tipine çok yakışır ve hava katar.
Gerçekten görme oranı düşük olduğu için gözlük takan insanlar bırakın çekiciliği, kendini itici bulur. Yalandan aksesuar olarak kullananlara yorumum bile yok.
Erkekler seks sonrası gözlüğünü boslmayi çok istiyor
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Çekici mi ahahahaha çok kötü bence ne makyajin gözüküyor ne çekici bi hava katıyor daha cok velet görüntüsü oluyor gözlerim bozuk olmasina rağmen asla gözlük takmam