Kalçanın küçük olması avantaj mı dezavantaj mı?

Kalçanın küçük olması avantaj mı dezavantaj mı?
boyum 1.70 ve kalçam dik küçük görseldeki gibi sizce bu kötü mü iyi mi?
Kalçanın küçük olması avantaj mı dezavantaj mı?
Cevapla