Herşeyi güzel ama burnu yandan kemerli kız çirkin sayılırmı?

Arkadaşlar Bayadır bir konuştuğum var buluşmadık daha arada kapıya geliyor balkona çıkıyorum falan. Simdi herşeyim insanların son zamanlarda tutturduğu bu güzellik algısına uyuyorda burnum yandan bakılınca uymuyor önden normal kötü değil. Simdi ben hiç yandan fotoğraf atmadım bu şahsiyete oda istemedi buluşunca acaba beni beğenirmi burnum yüzünden özgüvenim yerlerde yan duramıyorum resmen burun gerçekten çok mu önemlidir beni beğenmeme ihtimali çokmu yüksektir? Boy : 168 Kilo: 52 Göz rengi : Mavi Kaş: kahverengi Dudak: kalemle çizilmiş gibi ve dolgun Bel :ince Bakım : sonuna kadar Ten : beyaz galiba ya karar veremiyorum fkqğkqql1ğeks
Herşeyi güzel ama burnu yandan kemerli kız çirkin sayılırmı?
Cevapla