Soruna güldüm, evet bazıları makyajı abartıyor nedeni de sana güzel görünmeye çalışıyor. Ama dengeyi tutturamıyor demek ki. Bana sorarsan, sen doğal halinle daha güzelsin biliyorum hayatım, ben kadında abartı makyajı sevmiyorum, doğal kadın güzel kadındır. Senin de doğal halini görmek isterim güzel sevgilim de. Bir taşla iki kuş.
ben makyaj yaptigimda erkek arkadaşım açıkça soyluyordu ve tek makyajım goz kalemi ve rumel yine de abartmadan yapıyorum yapıcak bişey yok. fazlası olmaz cildim zaten guzel.
Ona sade makyajla daha güzel olduğunu bu boyaların onun güzelliğini örttüğünü soyle ve birdahaki buluşmayı bekle bak bakalım o kadar ağır makyaj yapıyor mu 😊😊👋