Tm be hemen köpürme sende yani benim tercihim genelde kumral ve beyaz oluyor sarı da olur aslında ama zaten ben sadece kalbe önem verdiğim için esmer de olabilir sıkıntı yookk
yaa çok üzüldüm... ama esmere bayılan erkeklerde var bence sana bozuk olanları denk gelmiş benim bir tane esmer arkadaşım var neredeyse bütün erkekler peşinden koşuyo
Ben Dedemi, amcamı, ve babamı o yüzden kaybettim. Eski eşim, sigara yüzünden kanser oldu ve kaybettim çok genç yaşta... Hastalığı ile uğraştım... Çok yıpratıcı süreçlerdi. O yüzden yemin ederim, Dünya güzeli de olsa... Olmaz. Burda zararları vs. kimseyi tenkit etme amacım yok. Fakat çok üzüldüm, böylesi güzel bir kadına zaten yakışmıyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
ben de ara ara düşüyorum esmer ya da beyaz tenli kızlara hahahaja😂
hahshd öyle
Biseksuelmisin? Esmer kızlar da iyi evet ama beyaz ve kumral tercihim.
hayır aseksüel
Aseksuel biri esmer kızlara üf neden yazsın djudjd
pardon hetero karıştırdım
Ne bilim öyle uf falan yazınca lezbiyen falan sandım
sadece bu kız tipi hoşuma gidiyo?
He TM olabilir belki içinde var lezlik ne bilcem ben?
ne lezi a-q hayatımda 1 kızdan bile hoşlanmadım
Tm be hemen köpürme sende yani benim tercihim genelde kumral ve beyaz oluyor sarı da olur aslında ama zaten ben sadece kalbe önem verdiğim için esmer de olabilir sıkıntı yookk
yalancılar kalbe önem veriyorum diyorsunuz hep dış görünüşe bakıyosunuz
Vallahi kalbe bakıyorum sadece. Tip umrumda değil herkes kötü değil bu hayatta zoru başaranlar da var merak etme
ben sevmem sanki kokuyorkar gibi his veriyorlar.. esmerleri sevmem o yüzden..
nE
his dedim kokuyorlar demedim..
garip...
dediğim gibi kişisel bişi.. öyleler demiyorum.. o hissi bana veriyorlar..
Esmerler iğrenç ya tiksiniyorum 1.92 boyunda sarışın orta sakallı yeşil gözlü yarı rus yarı kafkaslı bir errkek olarak
ne
orta sakallı ne aw
Ben beyaz erkeklere bayılıyorum
beyaz ve sarısın
Sarışın olması gerekmez kumralda olabilir
Esmer olduğum için bana çirkin diyorlar 😠
nnnneeeee
Öyle 🥺
ne diyorlar ki tap olarak çirkinsin neden esmersin mi diyorlar bu kanaate nasıl vardın
Beyaz tenli sarışınları güzel, esmerler çirkin diyorlar. Flörtüm esmer olduğum için benimle konuşmayı kesti 🥺🔫
yaa çok üzüldüm... ama esmere bayılan erkeklerde var bence sana bozuk olanları denk gelmiş benim bir tane esmer arkadaşım var neredeyse bütün erkekler peşinden koşuyo
@suppertanri benim dövmem yok ki. Fotodaki dövme değil 😅
Ciddi olamassn 😅
Şaka mısın ya dövme sandım ya ne kadar güzel giyim tarzin var bayıldım
@suppertanri dövme ile kıyafeti seçemiyor musun?
Dikkat etmemişim olur böyle şeyler süper gözlerim değiliz sonuçta
@suppertanri Teşekkür ederim, sorun değil.
Ricalar ne demek
Hayırr, sigaraya karşıyız.
konu sigara mı?
Demekki o derece nefret ediyorum sigaradan. Konumuza dönelim normalde bayılsam da, böylesinden kaçıyorum.
nedennn
Ben Dedemi, amcamı, ve babamı o yüzden kaybettim. Eski eşim, sigara yüzünden kanser oldu ve kaybettim çok genç yaşta... Hastalığı ile uğraştım... Çok yıpratıcı süreçlerdi. O yüzden yemin ederim, Dünya güzeli de olsa... Olmaz. Burda zararları vs. kimseyi tenkit etme amacım yok. Fakat çok üzüldüm, böylesi güzel bir kadına zaten yakışmıyor.
sigaraya neden karşısın demedim ama yinede sağ ol
Esmerler Begler Begidir ! ! !
Esmer olsun bizim olsun
Iyy asla.
neden
Kumral seviyorum
Öf afet bunlar
Tabiki bayılırım ahh bu fototdakilerde şahaneeee
Tarzım değil
tarzına göre kız mı seçiyosun?
Gayet mantıklı Bi sebep
Yo
😃Farklı frakanstayız tamam
İnc e bel uzun sac