Kızlar tırnaklarımda şekil bozukluğu var?

Eskiden tırnak yeme alışkanlığım vardı bir ay önce falan bıraktım düzeldi tırnaklarım ama sağ elimin orta parmağında bi sorun var çok kötü duruyor kenardaki etlerle ayrık duruyor annem uzayınca düzelir dedi zaten ara sıra manikürde yapıyor bana ama ben çokta bi gelişme göremedim hergün kaliteli cilt bakım kremleriyle nemlendiriyorum ama dediğim gibi düzelmiyor gibi geliyo bana hızlı ve işe yarayan yöntemler var mı ben çok araştırdım ama bulamadım zaten çok yavaş uzuyor tırnaklarım
Kızlar tırnaklarımda şekil bozukluğu var?
Cevapla