Selam dostlarım. Birşey soracağım sizlere ben geçen yıl 5 kez röntgen çekildim. 1 mide 1 akciğer (hepsi ay aralıklı) bikez BT yaptırrım beyin ondan sonra kaza geçrdim başımı ayağımı soktular. 1 de diş röntgeni (tel için) hele gittiğim Usmleri saymıyorum. Neyse bende hastalık hastalığı var sanırım 1 midem yanıyo kanserim sanıyorum. Şjmdide beynmde tümor olduğunu düşünüyorum. Çok radyasyon aldığım için. Mesela sakarlığım var elmden düşüyo herşey. Eskilerden herşeyi hatırlıyorum ama bazen 5 dakikalığına hafızam gidiyor. Sonra hatırlıyorum. Yüksek ses müzik açıyolar ben hayale daldıktan 3.4 sn sora farkediyorum. Ayaklarım kollarm ağrıyo ne ola bilir? Bide sürekli uyumak istiyorm midem yanıyo 😔 bulantı gibi yanma bilgisi olan yaza bilrmi Kan tahlilinde çıkıyomu Artık radyasyon istemiyorum😔
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar dalga geçmeyin 🥺 bide 5 gün sinirler icin aldıgım terapide radyasyonlu çıldırıcam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Sürekli oturan bir insanmısın öyle isen hareket et evden dışarıa at kendini hareketsizlik ve bir yerde kapalı kalmak insanı hasta eder.
Bugün işe başladım bazen unutduğum oldu yani sakarlık da oluyo
İşe besmelesiz başlama. Gerçekten bir belirti hissetmeden doktora gitme insan en iyi kendinin doktorudur fazlada kafaya takıp stres yapma olduğun gibi görün
Hissettiğim şey bunlar yani sadece hasta olmaktan Kanser olmaktan Hiv gibi kotu sey olmaktan korkuyorum Ölmekten cok korkuyorum cok zayfladm kiloda alamıyorum
Anladım biraz psikolojik bir durum galiba. Yanlış anlama dediklerimi ibadetle aran nasıl diğer yorumda gördüm Türkiye' de yaşamıyorsun anladığım kadarıyla biraz ibadete ağırlık ver maneviyat olarak iyi gelir bu takıntılar dan kurtulursun inan bana
Haklısın kıldıgımda geçmişti
Aynen kardeşim senin hiç bir şeyin yok kendini üzüp evham yapma
Kardeşim sadexe ağrılar korkutuyo bacaklarım yanınca başım uyuşuyo soldan midem titriyo ağzıma biseyler geliyomus gibi oluyo😞 kan tahlilinde cikarmi tüm kanserler falan ? İçim rahatlar en azndn
Sen nerede oturuyorsun hangi doktorlara gittin ve ne dediler
Sende bunlar var mı : “Bel ile birlikte her iki bacakta ağrı, uyuşukluk ve yanma hissi, bacaklarda hissizlik, adale gerginliği, güçsüzlük, bel eğiminde artış veya yürümede aksaklık, geceleri bacaklara sık sık kramp girmesi ve sık sık tutulması.”
Hayır belimde ağrı yok. Bazen bacağıma yanma girer Adeta yani bide uzanınca bacağım halsiz gibi ağrıyo az ama
Doktorlar bir şey demediyse fazla kurcalama
Sevdiğim doktorumla bulistum bi haraket yaptırdı 2 elin 1 parmagiyla gozu kapalı burun usdune koymak lazm dedi
Valla bacım nedediğini anlamadım 😁
diyorum ki hissettiğim ağrıları saydım. Geri kalanı korkularım😂
Dediğim gibi eğer doktorlar bir rahatsızlık bulamadıysa fazla kafana takıp moralini bozma. Allah şifa versin.
Kendinize bu kadar eziyet edeceğinize bir psikiyatriste gitseniz tedavi olsanız daha iyi bir çözüm sanki
Gittim fayda yok ☹️
Keşke türkiyede olsam burdakı doktorlar iyi değil
Aslında artık Türkiye’deki doktorların çoğu görüntülü konuşarak yardımcı oluyor. Belki öyle birini bulabilirsiniz. Yurtdışında hastası olanlar olduğunu duymuştum.
Çokmu paha
Ben kan tahlili yapyırmak istiyorum çıkarmı bişe varsa beynmde flb? Veya benim neden boyle oldugmun sebebi
Beyin içşn ne yazık ki Mr gerekiyor
Başka ne oluyor dişimde tel var çıkaramam o yüzden kan diyodim herkes diyo kanser kanda lokosit çogaltıyomus
Kanda kanser marker’ları var onları yaptırabilirsiniz
O ne tam olarak canım?
evham yapma ben yıllardır sakarım 😀 unutkanımda bu sıralar belki b12 vitaminin eksiktir mesela
Başımda ağırlık hiss ediyorum sağ solda🥺
Hemde bende saydıklarımda var🥺
bişey yoktur biiznillah :)
Peki bacaklarına ani yanma hissi giriyomu? Bende oluyo çok kptü oluyo
çok yürümüşsündür olur yani
Teşekkür ederim canım
rica ederim :)
Yüksek ihtimal gastrit probleminiz var. Et tüketiyor musunuz?
Evet gastrid var bende Tüketiyorum yani tedavi aldım. Çabuk düştük üstüne iyilesmis olmalı
Gaatrit iyileşen bir şey değildir. Et tüketimin iz yetersiz muhtemelen. O yüzden b12 vitanini eksikliğiniz açıklanabilir. Ek olarak muhtemel fazla adet kanaması ya da b12 den dolayı aneminiz var. Unutkanlık ve sinir sistemi hast b12den sürekli uyku anemiden ve gastritiniz de muhtemelen stres kaynaklu. O kadar şeyle beyin tümörü olacağınızı düşünmeyin boşu boşuna. Röntgrn çekenler o radyasyonlara günlerce maruz kaluyor. Bu yüzden radyasyonlarını ölçen radyasyon rozetleri var
Doktoe kontrolü olmadan garip tedavilerde almayın. Tedaviyi uygulayan b12 nize baktı mı da radyasyonlu sinir tedavisi uyguluyor? Para tuzağı mı yoksa ihtiyaç mı ayrımını iyi yapmanızı öneririm. İyi günler
Geçti terapi ya da tedavi hakkında bir bilgim yok ama aklıma sinirleri uyararak hareketlendirme gibi bir şey geldi
Nasıl iyilesmiyo Annemdede vardi iyileşti
Bende Helikobakter tespit edilmedi yani çok erken tedavi aldm
Annem diyo Kilo alınca düzeliyo falan bide bana bi ot dediler
Sen stres yapıp takmaya devam edetsen her şeyi gastrit tetikler