Bakımlı ve kendine bakan insanlara hayranım, ama bir türlü olamıyorum?

Üşengeçlik mi başka bir şey mi gerçekten bilemiyorum bunu; sadece çok üzülüyorum kendime. 20 yaşında bir genç kızım ama nasıl diyeyim size, kulağımı bile daha deldirmedim bu yaşıma kadar. Ailem muhafazakâr değil ve turistik bir kentte ikamet ediyorum. Sizce neden böyleyim?
Not: Karşı cins açısından duygusal boşluk içindeyim.
Not 2: bakımdan kastım banyodan ziyade, giyimindeki uyuma dikkat etmek, parfümler denemek, takıp takıştırmak, saç boyamak şekillendirmek vs.
Bakımlı ve kendine bakan insanlara hayranım, ama bir türlü olamıyorum?
Cevapla