Yeni duydum ve öğrendim ki kişisel bakımda ay takvimi diye bir şey varmış. Ayın durumuna göre kıl köklerimizin güçlü veya zayıf olduğu belirli günlerde epilasyon yaparsak bir dahaki epilasyon günümüzün daha uzun süreceğini söylüyorlarmış.
Böyle bir şey gerçekten var mıdır? Ay takvimine göre yapılan epilasyonla diğer günlerde yapılan epilasyonun arasındaki farka inanıyor musunuz? Ay TakvimiMesela Şubat ayı için şu anda en uygun günler 27 Şubat saat 11:17 arası ile 28 Şubat saat 18:00 arası epilasyon yapmak daha uygunmuş.😕
Bu o takvim mi bilmiyorum canım ay kararması mi ne bı şeyler derdi ama öyle iki üç yıldır değil senelerdir onu takip eder ve azaldı der şimdi ala ala azaldı diye de bir şey yok azalmayan da var buna bağlamak istemiyorum da ama en azından dene ben de düşündüm denemeyi bi ara da bakalım
Ayın hareketlerine görebelirli günlerde kıl köklerimizde farklılık oluyormus. Eğer o günlerde epilasyon yaparsak kıl kökleri daha cansız olduğu için kıllar zamanla azalı gidiyormuş.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Valla yengem yıllardır uyar bilmiyorum bu o takvim mi ama işe yaramış ben pek alakadar olmuyorum
Gerçekten.. ben de denicem bakalım
Bu o takvim mi bilmiyorum canım ay kararması mi ne bı şeyler derdi ama öyle iki üç yıldır değil senelerdir onu takip eder ve azaldı der şimdi ala ala azaldı diye de bir şey yok azalmayan da var buna bağlamak istemiyorum da ama en azından dene ben de düşündüm denemeyi bi ara da bakalım
Peki teşekkürler 🌸
🌸❤️
Deneyenler farkettiğini söylüyor benim zaten ihtiyacım kalmadı lazer kökten çözüm oldu
Ben bi deneyim diyorum farkı varsa keşfetmis olurum.
Adet takvimini takibi bıraktım. Bu takvim hiiiç bana göre değil))
Ay takvimi değilde regldan 5 gün sonrası gibi bir süreyi kullanıyorum epilasyon müşterilerime
Aa o neymiş ilk defa duydum
Ayın hareketlerine görebelirli günlerde kıl köklerimizde farklılık oluyormus. Eğer o günlerde epilasyon yaparsak kıl kökleri daha cansız olduğu için kıllar zamanla azalı gidiyormuş.
Hmm iyiymiş 🤔 valla
Daha neler duyacaz hayret bir şey
Millet kafayı yemiş 🤣🤣
Hiç blmyrm