Biri losyon biri batık için diğeri uyuşturucu krem 3 üne 450 tl verdim içim gitti canım yandı baya bu kriz doneminde alarak iyi yapmışmiýim? Erkeklerde yazabilir erkeklerden belki kullanan vardır?
Kızlar lazerde ki kız bana bunu verdi kullananlar var mı?
Merhaba ürünleri satış yapmak için satmışlar kısacası ki zaten seanslar bitince batıklarda bitiyor. Sizin sadece uyuşturucu kremidir almanız yeterliydi. Evdeki hametan ya da madacasol ile cildini koruyabilirsiniz. Ürünü kullanamdıysanız iade edebilirsiniz.
Aptallık etmişsin onlar satmak için yapıyor ben 100 liraya bi krem aldım internetten batık için yeterli oldu geri verme imkanın varsa ver yanma durumunda yine bepanthol al eczaneden daha uyguna gelir