Erkek ya da kadın fark etmez. Kimi insan kendi için süslenir, kimi insan için sevgilisi için. Siz hangi taraftasınız ve neden?

kendim için tabi ki.
sevgilim için süslenirim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Kendik için sevgilim yok zatenx
.
.
Selâmün aleyküm,
- İnsan sevdiğine güzel gözükmek ister. Bu güzel bir durumdur. Bende sevdiğime güzel gözükmek için kendime daha çok bakmaya başladım. Hayatıma sevdiğim girmeden önce kiloma falan pek dikkat etmezdim şimdi kendime delicesine bakıyorum. Ben sevdiğim için süslenirim
Cevap
19Cevap
bakımlıyım ama süslü değilim sefkilim olursa ona süs yaparım.😄
kendim için tabiki. aynada kendimi güzel görünce kendimi daha iyi ve özgüvenli hissederim. ama baze sırf sevdiğim için özel yaptığım şeyler olur tabiki. ama genel olarak özellikle şu erkeklerin mokyojo orkoklor oçon yopoyorsonoz sözüne hiç katılmıyorum
Süs değilde bakım diyelim hem kendime olan saygımdan hemde çevrem tarafından iyi görünülmek için erkek arkadaşım da buna dahil 🌺
Sevgilim yokken de full süslendiğim için sadece kendime özeldir tabi sevgilim varsa belki bi tık daha dikkat ederim o da ayrı.
Kendim için süslenirim kendimi güzel bulduğum için mutlu olurum ve beni mutlu görenler de mutlu olur 💫
asla kendim için bişey yapmam hiç tarzım değil ya aman diyip aynaya senin için uğraşamam derim birileri için yani
Kendim için yaparım o istedi diye yaparsam mutlu olmam
Kendim için diyenler evde de bakimli olmali temiz olmalı ben hangi arkadaşımın evine gitsem hepsi paspal tarzi takılıyorlar güya kendi icin..
Sevgilim olmadığı için kendim için ama olunca onun için özenirim elbette
sevgilim yokken de süsleniyorum ben 😀 yani insanın içinden geliyo güdüsel bişey bence
Maskenin altına ruj süren insanlarız bence bu soru çok gereksiz 😁😁 tabi ki kendimiz için
Erkekler kadınlar için, kadınlar yine kadınlar için
Bu yaştan sonra vitrine çıkacak değilim ev bark çoluk çocuk
Temiz olmak istiyorum
Kesinlikle kendim için
Bu yüzden evde yalnızken bile yaparım.
Sevgilim yok ama olsada olmasada kendim icin tabiki. Biri yok die pasakli olamam😃
Herkes kendisi için süslenir yalnız; partneride yanındaki nin şık görünmesinden hoşlanır
Hem sevdiğime hemde kendime olan saygımdan bakımlı olurum. 🙂
Kimse için süslenmem. Kendimi iyi hissetmek için süslenirim.
Çoğunluk kendim için ama minicik bir kısımcığı da diğer kızlar için (rekabet sonuçta)😅
Aynaya baktığımda kendimi hoş görürsem özgüvenim yükselir o yüzden kendim için süslenirim
Aslında her ikiside. İnsan başta kendisi için , özenmeli , süslenmeli. Ama bazı zamanlarda hayatımızda ki insanı mutlu etmek içinde süslenebiliriz. :)
Kendim için bakım yaparım, sevgilim için süslenirim 🌺
Kendime bakmam pek fazla normal şartlarda. Sevgilim oldu onu seviyorum ama kendime bakmam icin israr ediyor belki fazla titiz biri ama ben ıstemiyorum bu yuzden de ayrilmak istiyorum ama olmuyor.
herkes için. Yani genel olarak güzel görünme amaçlı...
İnsan hep kendi için Yaşar Allahı bile sevmesi cehenneme vücudunun değmemesi içindir. Şüphesiz insan nankör ve kibirlidir ve bencildir
Her zaman kendim icin birilerine iyi gorunecem diye orami burami suslemem ne yapıyorsam kendim icin
Genelde kendimi iyi hissetmek için makyaj yaparım.
Kocam olursa ona süslenirim
Kendim için süslenirim
Bakımlı olmak kendime olan özgüvenimi artırıyor.
%70 kendim için bakım uygularım
Herkes kendi için giyinir kim için giyilir başka
Kendim icin degil tabiki
süslenmem ki hehehh. ffgyht
Ne sevgilisi ya, tabii ki kendim için.
Hem sevgilim hem kendim için süslenirim.
Kendime saygım yüzünden
Kendine süslenirim. Her şey geçici.
Güzel görünmek için makyaj gerekmez
Kendim için
ne yapıyosan kendin için yapcaksın hacı
Kendim için sadece
Kendim icin
Süslenmiyorum
Kendim için.
Tabikide kendim için
Yaşlandım artık
Kendim için
Kendim için
Kendim icin
Kedim için 😜🐹
Kendim
kendim
kendim için
Kendim için...
Kendim için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?