Elim yandı, kantaron yağı veya başka birşey iyi gelir mi?

Elimi 5 gün oldu yağ ile yaktım. Şu an elimde su kapağı büyüklüğünde kırmızılık var.

Ne sürsem iz kalmadan geçer? Ben şu an bepanthol onarıcı merhem kullanıyorum.

Kantaron yağı iyi gelir diye okudum ama kullanan var mı size sormak istedim.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Elim yandı, kantaron yağı veya başka birşey iyi gelir mi?
Cevapla